Will skrev:Fast jag förstår inte hur han kan spela med plektrum när han håller lillfingret sådär. Man får ju ingen kraft i spelet då. och så känns det konstigt
Mitt lillfinger ligger alltid helt slappt när jag spelar, och det är inga problem med kraften. Sen kan inte jag heller spela bas iofs
Will skrev:Fast jag förstår inte hur han kan spela med plektrum när han håller lillfingret sådär. Man får ju ingen kraft i spelet då. och så känns det konstigt
Hur är din bas inställd om du måste ta i för att kunna spela på den??
Hur är din bas inställd om du måste ta i för att kunna spela på den??
kraft har inget med inställning att göra de har med attityd att göra
Roborock skrev:kraft har inget med inställning att göra de har med attityd att göra
Hehe... Fast det torde nog vara en ordentlig stränghöjd om han måste använda alla fingrar för att mosa med plektrumet. Stort plektrum måste han ha också iofs...
så spelar jag alltid. börjar krampa om jag kör med sluten näve.