Bean skrev:Det är en 6:a och priset är definitivt att bedöma som bra.
Smith-basar är brutalt härliga.
Eller vad säger du, Hellboy
Nä, skämt åsido, det här är ett kanontillfälle att skaffa sig en Ken Smith. Dollarn är snart uppe i 8 kr igen, så import från staterna blir allt mindre lönsamt.
Har du planer på en Smith så är detta ett lysande tillfälle.
Det finns inte allt för många i Sverige och priserna ute i europa är oftast höga. För 20.000:- får du knappt en 4-strängad - om du inte har tur på eBay.
"Life without bass would become very treblesome..."
Säljaren är en mycket trevlig kille att ha att göra med! Om nån tar kontakt med honom så hälsa från mig! PBSMM känner honom också om ni vill droppa namn...
200071 skrev:Säljaren är en mycket trevlig kille att ha att göra med! Om nån tar kontakt med honom så hälsa från mig! PBSMM känner honom också om ni vill droppa namn...
Jo, det stämmer...men han är faktiskt medlem här också fast inte så aktiv om än alls...? Minns inte hans nick..men hur många kan bo i Ljungskile?
Jag har gjort i af två gigs med denna basen och kan bara säga att det har gått bra Så köp den!
200071 skrev:Säljaren är en mycket trevlig kille att ha att göra med! Om nån tar kontakt med honom så hälsa från mig! PBSMM känner honom också om ni vill droppa namn...
Jo, det stämmer...men han är faktiskt medlem här också fast inte så aktiv om än alls...? Minns inte hans nick..men hur många kan bo i Ljungskile?
Jag har gjort i af två gigs med denna basen och kan bara säga att det har gått bra Så köp den!
Du menar att du spelat på en 6-strängad Smith PÅ ETT GIG innan du skaffade en 4-strängad?
Du menar att du spelat på en 6-strängad Smith PÅ ETT GIG innan du skaffade en 4-strängad?
hihi...nej...jag sjöng ju...ägaren i fråga spelade på basen som han nu vill sälja:-)
Bean skrev:Har du planer på en Smith så är detta ett lysande tillfälle.
Det finns inte allt för många i Sverige och priserna ute i europa är oftast höga. För 20.000:- får du knappt en 4-strängad - om du inte har tur på eBay.
+42
Det där är, trots att det är mycket pengar, otroligt mycket bas för pengarna.