Jo den är avbandad.. För tillfället. Ska bandas senare.. Men jo det är sant, så kan jag göra!knedy skrev:Svårt att se på bilderna. Är den avbandad? Isf torde det väl vara ganska enkelt även om du inte hittar bindings som passar perfekt bara dom inte är för korta på högkant? Är dom längre är det ganska enkelt att skära till med rakblad efter man limmat på, är dom för tjocka är detbara att slipa ner dom på sidorna, för tunna slipar du ner träet på sidorna istället.
Binding
-
- Medlem++
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
- hosse
- Medlem+++
ett litet tips är att banda på den samtidigt som du byter bindings.YZZ skrev:Jo den är avbandad.. För tillfället. Ska bandas senare.. Men jo det är sant, så kan jag göra!knedy skrev:Svårt att se på bilderna. Är den avbandad? Isf torde det väl vara ganska enkelt även om du inte hittar bindings som passar perfekt bara dom inte är för korta på högkant? Är dom längre är det ganska enkelt att skära till med rakblad efter man limmat på, är dom för tjocka är detbara att slipa ner dom på sidorna, för tunna slipar du ner träet på sidorna istället.
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- MorganFoss
- Medlem
Re: Binding
Jag tycker spontant, att du skall behålla den vita bindingen.YZZ skrev:Har funderat lite och jag vill ha svart binding på belamyn istället för den vita.
Så kan bara måla bindingen med något eller byter man ut den på något sätt?
Enklast vore att måla på något sätt.. hur?

Morgan
-
- Medlem++
Jo jag tänkte dethosse skrev:ett litet tips är att banda på den samtidigt som du byter bindings.YZZ skrev:Jo den är avbandad.. För tillfället. Ska bandas senare.. Men jo det är sant, så kan jag göra!knedy skrev:Svårt att se på bilderna. Är den avbandad? Isf torde det väl vara ganska enkelt även om du inte hittar bindings som passar perfekt bara dom inte är för korta på högkant? Är dom längre är det ganska enkelt att skära till med rakblad efter man limmat på, är dom för tjocka är detbara att slipa ner dom på sidorna, för tunna slipar du ner träet på sidorna istället.

Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
-
- Medlem++
Re: Binding
Hehe ja vi har alla olika smak :pMorganFoss skrev:Jag tycker spontant, att du skall behålla den vita bindingen.YZZ skrev:Har funderat lite och jag vill ha svart binding på belamyn istället för den vita.
Så kan bara måla bindingen med något eller byter man ut den på något sätt?
Enklast vore att måla på något sätt.. hur?![]()
Morgan
YZZ
YZZ
-
- Medlem++
Hmm det var en tanke.. fast jag tycker det är snyggare med svart. Funderar lite på svart blocks, svart binding, svart kropp och matching HSknedy skrev:Eller så inhandlar du pärlemor-inlägg och byter dom istället.

Kan du PSa lite om jag lägger upp en bättre helhetsbild?

YZZ
YZZ
- Peavey Dude
- Medlem++
där är ju en till på G, du kommer bli så gladYZZ skrev:Tyvärr har redan en, blev missnöjd.. Låter när den ska vara tyst osv..rumpeldunken skrev:nä, skikande trollunge (lillasyster) är det enda rätta! fast det funkade ju inte...men en sån borde du skaffa! dom e så gulliga att man inte kan ta sönder dom heller...mycket bra kvalitéYZZ skrev:Hahaha ringklocka?rumpeldunken skrev:jag skulle bli väckt 10 idag för att vända på dygnet lite, men jag har inget minne av att jag var vaken dåjag skulle behöva en ringklocka iaf fast inte särkilt lönt eftersom jag bara slår sönder dom efter ett tag

Yamaha TRB4-II/ LTD F405 / Peavey 410TVX / GK Backline 600
-
- Medlem++
En till på g?Zon Sonus Special skrev:där är ju en till på G, du kommer bli så gladYZZ skrev:Tyvärr har redan en, blev missnöjd.. Låter när den ska vara tyst osv..rumpeldunken skrev:nä, skikande trollunge (lillasyster) är det enda rätta! fast det funkade ju inte...men en sån borde du skaffa! dom e så gulliga att man inte kan ta sönder dom heller...mycket bra kvalitéYZZ skrev:Hahaha ringklocka?rumpeldunken skrev:jag skulle bli väckt 10 idag för att vända på dygnet lite, men jag har inget minne av att jag var vaken dåjag skulle behöva en ringklocka iaf fast inte särkilt lönt eftersom jag bara slår sönder dom efter ett tag
![]()
![]()
![]()
YZZ
YZZ
- Peavey Dude
- Medlem++
- Peavey Dude
- Medlem++
-
- Medlem++
Den saken är inte min syster.Zon Sonus Special skrev:HAHAHAHA nej hade du sett den Adina jag pratar om mellan hamburgerbröden hade dina ögon brunnit upp och hjärnan exploderat så ful hon ärrumpeldunken skrev:Är det nya McDonalds menyn?Zon Sonus Special skrev:Adina & Company
YZZ
YZZ
- Peavey Dude
- Medlem++
Jag sörjer djupt för den som har henne som syster.YZZ skrev:Den saken är inte min syster.Zon Sonus Special skrev:HAHAHAHA nej hade du sett den Adina jag pratar om mellan hamburgerbröden hade dina ögon brunnit upp och hjärnan exploderat så ful hon ärrumpeldunken skrev:Är det nya McDonalds menyn?Zon Sonus Special skrev:Adina & Company

Yamaha TRB4-II/ LTD F405 / Peavey 410TVX / GK Backline 600
-
- Medlem++
Ja men skit i det, dra inte upp den jäkla sörjan här.Zon Sonus Special skrev:Jag sörjer djupt för den som har henne som syster.YZZ skrev:Den saken är inte min syster.Zon Sonus Special skrev:HAHAHAHA nej hade du sett den Adina jag pratar om mellan hamburgerbröden hade dina ögon brunnit upp och hjärnan exploderat så ful hon ärrumpeldunken skrev:Är det nya McDonalds menyn?Zon Sonus Special skrev:Adina & Company
YZZ
YZZ
- Peavey Dude
- Medlem++