Vafan, den här då? 2001, så det var ett tag sen.Svensson skrev:Fan man känner inte igen dig utan pipa! Du förstörde nästan imagen med en bilden

Coolt! Är du Närking, alltså?fieldflower skrev: För Örebroarna kan jag nämna att detta var Korprocken (troligen) -98.
Kul gig!
/Ff
Vänta lite nu!!!Kim S skrev:Jag har bara en nästan 3 år gammal bild med mig och min Fenix....
Jajjemen, born and raised Gnällbälting.Geddy_Lee skrev:Coolt! Är du Närking, alltså?
Det var ungefär då jag flyttade hit.
Vilka spelade du med på Korprocken?
Vår gitarist var nog med och spelade med Atlas.
Då jämnade vi ut siffrorna för Örebros in och utflyttning!fieldflower skrev:Jajjemen, born and raised Gnällbälting.Geddy_Lee skrev:Coolt! Är du Närking, alltså?
Det var ungefär då jag flyttade hit.
Vilka spelade du med på Korprocken?
Vår gitarist var nog med och spelade med Atlas.
Flyttade till 08 2000 då jag bytte jobb inom firman (Ericsson).
Korprockade även för Ericsson, och det hann bli både -98 och -99 (eller var det kanske -97 och -98..?)
Har mycket skakigt minne av övriga bidrag pga nervositeten innan giget och nedvarvningen (läs: öl) efter giget eftersom det var mitt första.
Kul men skakande med 200 skrikande människor som förstapublik.![]()
/Ff
WOW! Det såg jag inte! Basgudarna ville kanske peka på något ändå... The lord acts in mysterious ways...fieldflower skrev:Vänta lite nu!!!Kim S skrev:Jag har bara en nästan 3 år gammal bild med mig och min Fenix....
Om du slår en kik på min bild ovanför så ser du mig med min 5-strängade sunburst Fenix... Detta är nästan creepy!
Jag har faktiskt jagat info om de här basarna - inte för att de är det bästa som basgudarna skapat, men för jag... har en...
Har aldrig hittat mer än hörsägen i de dammigaste hörnen av cyberrymden, och så dyker en upp här - helt bredvid bilden av min egen.
Sitter faktiskt med den i famnen just nu för lite nostalgispela medan jag skriver här.
Minst sagt kul!
Vet du mer om de här basarna?
Jag har som sagt inte hittat mycket info alls mer än att det verkar vara en Fender-kopia på beställning av Fender, som Squire ungefär, som inte levde särskilt länge alls.
/Ff
Var tvungen att kolla på hobbex på en gång och de har inte märket nu iallafall... puh!Kim S skrev: WOW! Det såg jag inte! Basgudarna ville kanske peka på något ändå... The lord acts in mysterious ways...
Jag vet inte mycket mer än att de låter fruktansvärt bra för sin prisklass. Som jag skrivit på andra ställen så är det över förväntan då den hängt med på gig i fem hela år nu innan jag köpte Infinityn. Mina egentliga anledningar till att byta har varit att strängarna sitter lite för tätt för att jag ska känna mig bekväm med att slappa och att B-strängen varit lite mossig. Men som sagt. Inte mossigare än att jag kunnat dras med det i fem år. Sen att Hobbex säljer märket gör ju inte att credden går upp precis![]()
Som sagt, verkligen kul sammanträffande!
Jag tror du får jobba lite på onskefullheten.knedy skrev:Du är inte den enda som kan se brottslig ut, Makten.