Nån i Stocholmstrakten som känner till
- Faliz
- Medlem
Nån i Stocholmstrakten som känner till
en tjej som heter Vanya Keen??
Har fått förfrågan om att backa upp henne på en turné här på Västkusten.
Men får lite olika signaler och känslor när man pratar med henne om hur seriöst det är.
Sen blir jag lite konfunderad över att hon inte kan hitta nån Basist i Stockholms trakten som kan kompa henne.
Skicka ett mess om ni har någon erfarenhet av henne???
Har fått förfrågan om att backa upp henne på en turné här på Västkusten.
Men får lite olika signaler och känslor när man pratar med henne om hur seriöst det är.
Sen blir jag lite konfunderad över att hon inte kan hitta nån Basist i Stockholms trakten som kan kompa henne.
Skicka ett mess om ni har någon erfarenhet av henne???
- lars-på-bas
- Medlem
- funkys**t
- Medlem++
- Kontakt:
Bara man tittar på hemsidan så verkar det ganska.. kioskigt.. Hmm..
"Oh my god it's the funkys**t!"
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
- mikkejohansson
- Medlem++
- Faliz
- Medlem
Jag hoppade av kraftfullt.
Dels så var det nån varningsklocka tidigt, vilket var anledningen till att jag skrev tråden.
Blev inte bättre med tiden då det var fruktansvärt svårt att få koll på vilka pengar jag skulle få. Ett tag fick jag känslan av att jag skulle betala själv för att ta tåget till Stockholm för att göra ett gig innan hennes "turné" startade. Turnén skulle vara här på västkusten och sen om det funkade så skulle jag även hänga på ett gäng utrikes spelningar.
Men fick uppfattningen att det var mycket snack i liten verkstad.
Träffade henne sedan i Göteborg dagen innan hon skulle ta flyget till spanien för att vara där på semester nån vecka.
Då spikades spiken i kistan.
Träffade henne på Diamond Dogs där hon var bra i hammarn och försökte samtidigt få en spelning där till sin så kallade turné.
För den som inte vet så är det ett sånt ställe där man måste sälja biljetter till släkt och vänner och när ett visst antal sålts så kan det ev bli nån form av stålar över som banden skall dela på.
Det visade sig att inte ett enda gig var bokat utan hon satt där bra i röven och försökte få spelningar.
Tackade för mig och önskade henne lycka till.
Såg nu i dagarna att en annan stackare varnade för henne. Han har visst blivit blåst av henne.
Dels så var det nån varningsklocka tidigt, vilket var anledningen till att jag skrev tråden.
Blev inte bättre med tiden då det var fruktansvärt svårt att få koll på vilka pengar jag skulle få. Ett tag fick jag känslan av att jag skulle betala själv för att ta tåget till Stockholm för att göra ett gig innan hennes "turné" startade. Turnén skulle vara här på västkusten och sen om det funkade så skulle jag även hänga på ett gäng utrikes spelningar.
Men fick uppfattningen att det var mycket snack i liten verkstad.
Träffade henne sedan i Göteborg dagen innan hon skulle ta flyget till spanien för att vara där på semester nån vecka.
Då spikades spiken i kistan.
Träffade henne på Diamond Dogs där hon var bra i hammarn och försökte samtidigt få en spelning där till sin så kallade turné.
För den som inte vet så är det ett sånt ställe där man måste sälja biljetter till släkt och vänner och när ett visst antal sålts så kan det ev bli nån form av stålar över som banden skall dela på.
Det visade sig att inte ett enda gig var bokat utan hon satt där bra i röven och försökte få spelningar.
Tackade för mig och önskade henne lycka till.
Såg nu i dagarna att en annan stackare varnade för henne. Han har visst blivit blåst av henne.
- Jan Hellman
- VIP medlem
Hepp. Verkar som att folk blivit snuvade och så rackarns förgrymmade på miss/mrs Keen så att dom annonserat på Vendolin om det. "Annonserna" är borta nu men man kan se headern fortfarande......
//J
Musikutrustning & Instrument - Annat - MUSIKER VARNAS FÖR VANYA KEEN!
Jag vill härmed varna för VANYA KEEN, hon har skivbolaget unitedstarrecords och är även artist, jag har samarbetat med henne men aldrig fått det gage hon ...
http://www.vendolin.se/annonce_detail.a ... id=5465621 - Liknande sidor
Musikutrustning & Instrument - Annat - MUSIKER AKTA ER FÖR VANYA KEEN
Till alla musiker som blivit tillfrågade att spela med Vanya Keen, spela absolut inte med henne för att ni kommer bli blåsta på pengar, har själv blivit det ...
http://www.vendolin.se/annonce_detail.a ... id=5452801 - Liknande sidor
//J
Musikutrustning & Instrument - Annat - MUSIKER VARNAS FÖR VANYA KEEN!
Jag vill härmed varna för VANYA KEEN, hon har skivbolaget unitedstarrecords och är även artist, jag har samarbetat med henne men aldrig fått det gage hon ...
http://www.vendolin.se/annonce_detail.a ... id=5465621 - Liknande sidor
Musikutrustning & Instrument - Annat - MUSIKER AKTA ER FÖR VANYA KEEN
Till alla musiker som blivit tillfrågade att spela med Vanya Keen, spela absolut inte med henne för att ni kommer bli blåsta på pengar, har själv blivit det ...
http://www.vendolin.se/annonce_detail.a ... id=5452801 - Liknande sidor
- Faliz
- Medlem
- newheartshadow
- VIP medlem
Det är ju inte förtal om det är sant, så en polisanmälan kan nog inte åstadkomma så mycket. Vad ska den syfta på? stämma semborg för möjliggörande av förtal? 
Bra sätt att göra affärer på....

Fender P -78 | Fender J -78 | Fender Bass VI RI -95 |
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack
-
- Medlem++
Tungt vägande åtalspunkt.newheartshadow skrev:Det är ju inte förtal om det är sant, så en polisanmälan kan nog inte åstadkomma så mycket. Vad ska den syfta på? stämma semborg för möjliggörande av förtal?

INTE
Den här tråden var roande.
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
- whatawaste
- Medlem++
- archisland
- Medlem+
- Kontakt:
Jo, för nu får PrataBas ROKS på sig..200071 skrev:Roland skrev:Är det fortfarande någon som tror att världen skulle vara bättre om den styrdes av kvinnor???
Det lär ju inte bli värre alla fall....

Spelar på Yamaha|Darkglass|Line6|EBS|Rotosound|
Spelar bas i Six Feet Deeper
Lyssna här på Spotify YouTube
Spelar bas i Six Feet Deeper
Lyssna här på Spotify YouTube
- bootsy
- Medlem+++
- TDHP
- Forumvärd
Bra sagt!bootsy skrev:Jag tror att idioter är idioter oavsett vad som sitter mellan benen på dem.Roland skrev:Är det fortfarande någon som tror att världen skulle vara bättre om den styrdes av kvinnor???

Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
- fredrikr
- Medlem+
- Kontakt: