Jovars den duger Det var ganska omotiverat egentligen.. Mest för att en little giant var så jäääkla ball.. Så detta är egentligen mer en intressekoll numera, så att jag vet ifall nån vill köpa ifall jag hittar nåt jag vill ha av en bra anledning.
the_great_alfonzo skrev:Jovars den duger Det var ganska omotiverat egentligen.. Mest för att en little giant var så jäääkla ball.. Så detta är egentligen mer en intressekoll numera, så att jag vet ifall nån vill köpa ifall jag hittar nåt jag vill ha av en bra anledning.
Ale skrev:Detta är en cool rigg, varför ska du sälja Flamsons?
Ett klassiskt fall av "jag måste ändra på nåt i mitt innehav så jag har nåt att skriva om på PrataBas"-sjukan
Tror jag med.
Inte många som har en sån här rigg Alfonz, den är ju ganska unik.
Om du måste ha nytt så vänta tills du har cashen så du kan ha kvar den här.
Nick skrev:Riggen ser ju grym ut!
Om den låter bra tycker jag att du ska behålla den!
+1
Om den låter bra (dvs. stämmer överens med mitt ljudideal) kan jag ta den om du vill sälja när jag har pengar, om jag inte hunnit skaffa en ny stärkare då redan.
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
He-he.. Du borde istället utöka din fräna rigg Alfonz.. Jag har 4x10an med inbyggt rack i den där serien. Passar slutsteget perfa! Har en gång i tiden ingått i Hazze Wasens superskitstora 80-talsrigg. Har fått mängder av maltdryck över sig, kompisen har idkat umgänge med motsatt kön mot den, har varit med om mängder av dåliga och bra gig. När jag tänker efter måste den nog behållas av nostalgiskäl.....
the_great_alfonzo skrev: Det var ganska omotiverat egentligen.. Mest för att en little giant var så jäääkla ball.. Så detta är egentligen mer en intressekoll numera, så att jag vet ifall nån vill köpa ifall jag hittar nåt jag vill ha av en bra anledning.
Men jo jag behåller den, svinmycket förstärkare för de slantarna.
Ligger nu på vendolin till det formidabla priset 4k och prutbart!
Säg en 3k på pb då.
Nu ska jag vara så jävla tråkig som jag hatar när andra är...MEN
jag vet vad den kostade i Glanshammar och vad föregående ägare annonserade ut den för.
Men försök på Vendolin, där får du förmodligen det dubbla mot här.