Jag ska se vad som händer när jag kör den i den eventuellt kommande line6 bass pod xt pro jag tänkte införskaffa! Som sagt är det ju trots allt egentligen bara en intressekoll för tillfället. Vem vet, det kanske var EBS som var fail egentligen?blackparkas skrev: Nej Alfons, behåll Streamern!!!
Warwick Streamer LX -"Forumets enda snygga warwick"
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- MALA
- Distributör
Vill inte spoliera Alfons tråd, bara provocerande med "den snyggaste". Infinityn är dessutom den enda jag kommer att behålla. Håller med Parkas om att man kan tröttna på flammig lönn men jag tycker att det är det absolut snyggaste på just infinityn, ren på något sätt
Lighthouse basar www.lighthouse-bass.se
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- MALA
- Distributör
OK - för den här gångenthe_great_alfonzo skrev:Med "Forumets enda snygga warwick" tänkte jag mest på alla som har sagt att det just är forumets enda snygga warwick, tack vare att den är solidlackad..själv tycker jag nog det finns en och annan som är snyggare, även om denna är jäkligt snygg!

-
- VIP medlem
Jag har sålt Streamer LX basar mellan 5-9000:-..
Några 8000:- kan du nog tyvärr drömma om i dagsläget Bonzo..
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- MALA
- Distributör
7.900 då?marcbass skrev:Jag har sålt Streamer LX basar mellan 5-9000:-..
- Kim S
- Medlem++
Fast du har ju fel.MALA skrev:Vill inte spoliera Alfons tråd, bara provocerande med "den snyggaste". Infinityn är dessutom den enda jag kommer att behålla. Håller med Parkas om att man kan tröttna på flammig lönn men jag tycker att det är det absolut snyggaste på just infinityn, ren på något sätt

Lado Superfalcon-2
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
- Cuba
- VIP medlem
Den var/är riktigt snygg..... men inte snyggast!Kim S skrev:Fast du har ju fel.MALA skrev:Vill inte spoliera Alfons tråd, bara provocerande med "den snyggaste". Infinityn är dessutom den enda jag kommer att behålla. Håller med Parkas om att man kan tröttna på flammig lönn men jag tycker att det är det absolut snyggaste på just infinityn, ren på något sättMin förra skilling banco-Infinity i mörk Zebrano... DET var den snyggaste Infinityn (och därmed snyggaste Warwicken
) som gjorts!
Stage One är snyggast och särskilt om man bänder strängarna rätt.

- blackparkas
- Medlem++++
the_great_alfonzo skrev:Jag ska se vad som händer när jag kör den i den eventuellt kommande line6 bass pod xt pro jag tänkte införskaffa! Som sagt är det ju trots allt egentligen bara en intressekoll för tillfället. Vem vet, det kanske var EBS som var fail egentligen?blackparkas skrev: Nej Alfons, behåll Streamern!!!
Ja.
Den där ska in i en arg rörtopp och 2 stora lådor...
Sedan är du i himlen....!
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215