Fan.. när började Christian tillverka Ackebasar och Bascombos??
Never.. inte förrän nästa år iaf...
Ni fattar inte hur billigt 9K är för denna...! KÖP!
Fan, hade jag fått tag på en XKR för 50K i bra skick hade jag också slagit till...
Appappapp... jag står ut med mycket oresonabla jämförelser.. men det där är att gå väl långt!!!
Sorry Samuel!
OK, jag ger mig, en V70 då....? eller rent av en LADA?
Du skall ha en Trabbis på anabola!
Då slipper åtminnstånde jag sitta med tre adamsäpplen och försöker förtvivlat svälja på väg till hamburgerhaket!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Oh ja. Jag får be om ursäkt till alla som jag har kontaktat angående andra basar, men efter att ha snackat med CO i 30 minuter igår finns det ingen tvekan om att jag ska satsa på en enhörning.
Förresten Marcus, hur var det nu med betalningsupplägget om jnag beställer via dig?
Oh ja. Jag får be om ursäkt till alla som jag har kontaktat angående andra basar, men efter att ha snackat med CO i 30 minuter igår finns det ingen tvekan om att jag ska satsa på en enhörning.
Förresten Marcus, hur var det nu med betalningsupplägget om jnag beställer
via dig?
Unicorn är de rätt för dig helt klart. Du kan sälja din andra pizza också för den kommer du aldrig spela på.
Angående betalning vet jag inte vad du syftar på.. skicka PM.
Förresten Marcus, hur var det nu med betalningsupplägget om jnag beställer
via dig?
Unicorn är de rätt för dig helt klart. Du kan sälja din andra pizza också för den kommer du aldrig spela på.
Angående betalning vet jag inte vad du syftar på.. skicka PM.
Äh, det var mest allmänt om man ska köra en deposition/handpenning först, och sedan en klumpsumma när bygget är klart - eller dela upp den klumpsumman på mindre delar...