Om det finns intresse för den här så kanske den får gå. Annars får jag hitta på något kul att göra med den.
2000:- eller bud?
Byten går också bra om det är något fint.

Om jag ändrar mig så ändrar jag mig, och då säljer jag den inte.

Halsen är Mighty Mite, och micken är också Mighty Mite. Kropp och annat är jag inte säker på.200071 skrev:Berätta mer om den!!
Jag anmäler mitt intresse och letar bland möjliga bytesobjekt...
Varför ska jag göra det? Det är väl lika självklart som att Rickenbacker är bättre än Samick?200071 skrev:Du ska övertyga mig om att Mighty Mite är bättre än Texas!
Träslaget verkar heta alder på engelska. Stämskruvar och stall är Squier. Om du ger mig en stund kan jag titta under p-skyddet och försöka väga den.Kalebas skrev:Hmmm...
Vad är det för träslag i kroppen? Vad är det för stämskruvar? Vad är det för stall? Hur ser den ut under plektrumskyddet (utfräsningar)? Vad väger den?
Frågor på det?
Orkar du fotografera stall, stämskruvar och under plektrumskyddet?Dramo skrev:Träslaget verkar heta alder på engelska. Stämskruvar och stall är Squier. Om du ger mig en stund kan jag titta under p-skyddet och försöka väga den.Kalebas skrev:Hmmm...
Vad är det för träslag i kroppen? Vad är det för stämskruvar? Vad är det för stall? Hur ser den ut under plektrumskyddet (utfräsningar)? Vad väger den?
Frågor på det?
Frågor på det?