ESP 400 relicad P/J... SÅLD!

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
Bootzy
Medlem+

ESP 400 relicad P/J... SÅLD!

Inlägg av Bootzy »

ESP 400-Series P/J

Mycket schysst bas för överkomliga pengar. Badass, Seymour Duncan mickar, Schaller stämmisar, Orginal Fender p-skydd.
Är bara ihopmonterad efter relicen, så en setup på den får du göra själv. Dessutom sitter det ett set helt nya Elixir på den. Den har skitskön hals av J-typ. Inget case/gigbag.

Det enda byte som är intressant pga av ett överskott på P-basar är en schysst Jazz.

Finns i Åmål men kan skickas välemballerad på köparens kostnad om så önskas.

Pris: SÅLD!

Bild
Bild
Senast redigerad av Bootzy den sön 09 aug 2009, 15:27, redigerad totalt 3 gång.
Fender Precision '68 - Fender Precision '69 - Epiphone Jack Casady - Hiwatt Custom 200 - Marshall VBC 412 - Mesa Boogie D800 - EBS Classic 1x12 x2
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++

Inlägg av Tössberg »

oj... nu fick jag GAS...
Hoppsan kerstin vad vacker den är.
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
Robanjo
Medlem+

Inlägg av Robanjo »

ohhh fräääääscchhhh.l
byta mot en warwick std och lite pengar emellan?
:D
Användarvisningsbild
Will
Medlem++

Inlägg av Will »

Priset :shock: Skitbilligt ju
Gibson Thunderbird IV
Användarvisningsbild
Bootzy
Medlem+

Inlägg av Bootzy »

Robanjo skrev:ohhh fräääääscchhhh.l
byta mot en warwick std och lite pengar emellan?
:D
Tack för erbjudandet men det är en Jazz eller renköp som är intressant just nu.
Fender Precision '68 - Fender Precision '69 - Epiphone Jack Casady - Hiwatt Custom 200 - Marshall VBC 412 - Mesa Boogie D800 - EBS Classic 1x12 x2
Användarvisningsbild
Bootzy
Medlem+

Inlägg av Bootzy »

För att förtydliga och inte göra någon besviken så är INTE denna bas ur ESP:s vintage 400-serie. Basen är ifrån 80-talet det är jag som gjort relicen på den. Skitbra bas är det ändå och högkvalitativa grejer rakt i genom.
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++

Inlägg av bootsy »

Mycket bas för pengarna!
Stallet liknar mest ett veteflak.
Användarvisningsbild
whatawaste
Medlem++

Inlägg av whatawaste »

Hm. E de A_Warnings gamle som blevet sleten ? ( Samma specar har jag för mig. )
Spector NS2
Spector Euro 4 LXTW
Spector Timbre

Mesa D800 med PH412
Användarvisningsbild
knedy
VIP medlem

Inlägg av knedy »

whatawaste skrev:Hm. E de A_Warnings gamle som blevet sleten ? ( Samma specar har jag för mig. )
Det är min gamla som blivit omschleten. :tummenupp:

Grym bas och nu jäkla snygg också.
Officiell stormästare i EB-orden
Användarvisningsbild
Bootzy
Medlem+

Inlägg av Bootzy »

whatawaste skrev:Hm. E de A_Warnings gamle som blevet sleten ? ( Samma specar har jag för mig. )
Det stämmer!
Användarvisningsbild
whatawaste
Medlem++

Inlägg av whatawaste »

PB-slampa nummer 486 ?

:roll:
Spector NS2
Spector Euro 4 LXTW
Spector Timbre

Mesa D800 med PH412
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++

Inlägg av Tössberg »

ska nog pressa polaren jag lånade ut 3000 pix till på det han är skyldig mig och rota i spargrisen lite.
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
Användarvisningsbild
John_D
Medlem++

Inlägg av John_D »

Tössberg skrev:ska nog pressa polaren jag lånade ut 3000 pix till på det han är skyldig mig och rota i spargrisen lite.
Det tycker jag verkligen! Då kan jag ju kommaförbi och porva den ;)
It doesn't matter if it's not broken...I can fix it.
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

Grymt fin!

Bananer att vi åker till Egypten i oktober!

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Bootzy
Medlem+

Inlägg av Bootzy »

blackparkas skrev:Grymt fin!

Bananer att vi åker till Egypten i oktober!
Egypten är fint! Shit vilka fina snorkelvatten... Som att snorkla i ett akvarium. Ta en dagstur med båt ut på reven, det är garanterat ett minne för livet.
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

Jo, det är snorklingen som hägrar!

Men hade det inte varit Egypten på g hade jag kunnat köpa din ESP... :(

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
A_Warning
Medlem+

Inlägg av A_Warning »

Det är min gammla(fast jag har kommit över 70 sträcket nu så det är många basar på forumet jag har kladdat på:), fast bra mycket snyggare nu! Mickarna P-skyddet härstammar från mig.
Användarvisningsbild
whatawaste
Medlem++

Inlägg av whatawaste »

Hm...jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender.... :roll:
Spector NS2
Spector Euro 4 LXTW
Spector Timbre

Mesa D800 med PH412
Användarvisningsbild
knedy
VIP medlem

Inlägg av knedy »

whatawaste skrev:Hm...jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender.... :roll:
Tur för dig att det är en ESP då! :tummenupp:
Officiell stormästare i EB-orden
Användarvisningsbild
John_D
Medlem++

Inlägg av John_D »

knedy skrev:
whatawaste skrev:Hm...jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender....jag ska INTE ha en Fender.... :roll:

+1
It doesn't matter if it's not broken...I can fix it.
Användarvisningsbild
whatawaste
Medlem++

Inlägg av whatawaste »

John_D skrev:
knedy skrev:

+1
Nu är ni petiga. :poke:
Spector NS2
Spector Euro 4 LXTW
Spector Timbre

Mesa D800 med PH412
Användarvisningsbild
Will
Medlem++

Inlägg av Will »

Vad är det för typ av SD mickar?
Gibson Thunderbird IV
Användarvisningsbild
Bootzy
Medlem+

Inlägg av Bootzy »

Will skrev:Vad är det för typ av SD mickar?
Det är SD Quarter Pound SJB-3 Jazzmick och SPB-3 P-mick.
Användarvisningsbild
Oxymoron
Medlem

Inlägg av Oxymoron »

Måste ju bara chansa, fin esp!

Inte sugen på nå annat än jazz, http://pratabas.se/viewtopic.php?t=23599

Tänkte väl byte isåfall och lite pengar imellan, 1800kr + min bas mot esp?

Sen så betalar vi väl egen frakt.
- http://www.lapdogtheband.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
Användarvisningsbild
Bootzy
Medlem+

Inlägg av Bootzy »

Såld!
Skriv svar