Jazz AV62 RI [SÅLD]
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- RobinoZombie
- Medlem+
- Bootzy
- Medlem+
Tack, ibland blir det bara hur bra som helst! Jag har sneglat på en Jazz hur länge som helst... Och så dyker drömbasen upp precis när man har sålt lite prylar och så. Kul!lowfreq skrev:Oj, den här har jag missat.. ser jättefin ut.
Grattis!
Fender Precision '68 - Fender Precision '69 - Epiphone Jack Casady - Hiwatt Custom 200 - Marshall VBC 412 - Mesa Boogie D800 - EBS Classic 1x12 x2
- bootsy
- Medlem+++
Hahaha, från mig till min (nästan) namne! Grattis, den där är riktigt fin.Bootzy skrev:Tack, ibland blir det bara hur bra som helst! Jag har sneglat på en Jazz hur länge som helst... Och så dyker drömbasen upp precis när man har sålt lite prylar och så. Kul!lowfreq skrev:Oj, den här har jag missat.. ser jättefin ut.
Grattis!
Stallet liknar mest ett veteflak.
- Bootzy
- Medlem+
Tack! Hahaha, the lord works in mysterious ways...bootsy skrev:Hahaha, från mig till min (nästan) namne! Grattis, den där är riktigt fin.Bootzy skrev:Tack, ibland blir det bara hur bra som helst! Jag har sneglat på en Jazz hur länge som helst... Och så dyker drömbasen upp precis när man har sålt lite prylar och så. Kul!lowfreq skrev:Oj, den här har jag missat.. ser jättefin ut.
Grattis!
Fender Precision '68 - Fender Precision '69 - Epiphone Jack Casady - Hiwatt Custom 200 - Marshall VBC 412 - Mesa Boogie D800 - EBS Classic 1x12 x2
- Bootzy
- Medlem+
Kanon att du fann din 76:a! Kul! Jag var inne och tittade på bilderna på såg skitfin ut. Grattis!saengarun skrev:Och jag kom precis hem med en Precision 76áBootzy skrev:Tack! Hahaha, the lord works in mysterious ways...bootsy skrev:Hahaha, från mig till min (nästan) namne! Grattis, den där är riktigt fin.Bootzy skrev:Tack, ibland blir det bara hur bra som helst! Jag har sneglat på en Jazz hur länge som helst... Och så dyker drömbasen upp precis när man har sålt lite prylar och så. Kul!lowfreq skrev:Oj, den här har jag missat.. ser jättefin ut.
Grattis!![]()
Helt sjukt vad det kan klaffa ibland.