Unicorn Neo Fretless:(!
- Hjalle
- Medlem
Unicorn Neo Fretless:(!
Har precis fått basen av Ale för bara 1 månad sen han har inte ens fått alla pengar än men nu va det nån apa som bestämde att bilen skulle gå sönder och att jag fick gå från jobbet 3 veckor innan avtalet löpte ut o studielånet o skola drar inte igånd på ett tag så nu sitte rman totlt i SKITEN!!
Så en intressekoll på denna underbara bandlösa skapelse kommer göra allt i min makt för att ha den kvar men som det ser ut just nu behöver jag ha in pengarna:( kommer ge Ale 12 000 för den ett sjukt bra pris för det du får om jag får säga det själv!!
Jag vill ha 11 500 nåt litet får den väll sjunka!
Som sagt löser det sig drar jag tillbaka denna så att säga annons fort som FAN men just nu är den till salu:(
Bilder kommer lite senare idag!
Mvh Johan
Så en intressekoll på denna underbara bandlösa skapelse kommer göra allt i min makt för att ha den kvar men som det ser ut just nu behöver jag ha in pengarna:( kommer ge Ale 12 000 för den ett sjukt bra pris för det du får om jag får säga det själv!!
Som sagt löser det sig drar jag tillbaka denna så att säga annons fort som FAN men just nu är den till salu:(
Mvh Johan
Fender Jazz CS 64, Fender Roscoe Beck V, Gewa Kontrabas, Aguilar DB680, Aguilar Tonehammer 500, Aguilar SL410x, Aguilar GS410
- unicornbass
- Medlem+
Re: Unicorn Neo Fretless:(!
Trist! Tråkig historia, hoppas det löser sig till slut! KÖP NÅGON, det är en förbannat bra bas! (om man får säga så i sverige...)Hjalle skrev:Har precis fått basen av Ale för bara 1 månad sen han har inte ens fått alla pengar än men nu va det nån apa som bestämde att bilen skulle gå sönder och att jag fick gå från jobbet 3 veckor innan avtalet löpte ut o studielånet o skola drar inte igånd på ett tag så nu sitte rman totlt i SKITEN!!
Mvh Johan
http://www.unicornbass.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.facebook.com/UNICORNbass" onclick="window.open(this.href);return false;
- knedy
- VIP medlem
Ja det är ju inte så många utanför Sverige som kan svenska så risken är ju att ingen förstår dig om du säger det någon annanstans.unicornbass skrev:Trist! Tråkig historia, hoppas det löser sig till slut! KÖP NÅGON, det är en förbannat bra bas! (om man får säga så i sverige...)Hjalle skrev:Har precis fått basen av Ale för bara 1 månad sen han har inte ens fått alla pengar än men nu va det nån apa som bestämde att bilen skulle gå sönder och att jag fick gå från jobbet 3 veckor innan avtalet löpte ut o studielånet o skola drar inte igånd på ett tag så nu sitte rman totlt i SKITEN!!
Mvh Johan

Officiell stormästare i EB-orden
- blackparkas
- Medlem++++
- unicornbass
- Medlem+
hehe...knedy skrev:Ja det är ju inte så många utanför Sverige som kan svenska så risken är ju att ingen förstår dig om du säger det någon annanstans.unicornbass skrev:Trist! Tråkig historia, hoppas det löser sig till slut! KÖP NÅGON, det är en förbannat bra bas! (om man får säga så i sverige...)Hjalle skrev:Har precis fått basen av Ale för bara 1 månad sen han har inte ens fått alla pengar än men nu va det nån apa som bestämde att bilen skulle gå sönder och att jag fick gå från jobbet 3 veckor innan avtalet löpte ut o studielånet o skola drar inte igånd på ett tag så nu sitte rman totlt i SKITEN!!
Mvh Johan

http://www.unicornbass.se" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.facebook.com/UNICORNbass" onclick="window.open(this.href);return false;
- MatsD
- Medlem++
Vad är det för fel på Ales bilder på basen då? De här alltså:

å hans fingerfärdiga rockvideo:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uE6jBho-Z3k[/youtube]
Är lite sugen själv på den där egentligen men ska köpa kontra å lite annat å har tyvärr ingen egen sedelpress.
/Mats D

å hans fingerfärdiga rockvideo:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uE6jBho-Z3k[/youtube]
Är lite sugen själv på den där egentligen men ska köpa kontra å lite annat å har tyvärr ingen egen sedelpress.
/Mats D
- Hjalle
- Medlem
- midlifecrisis
- Medlem++
Hmm. Om jag köper den här basen, undrar om det kommer låta likadant när jag spelar som när Ale gör det...?Hjalle skrev:Dom hade jag helt glömt tackar tackar Mats!! Kan bara säga att det är en fruktansvärt braa bas!! Hade aldrig sålt den om inte ekonomin skitit sig!!
"Förutom ett lätt överbett är jag perfekt"
-Freddie Mercury
-Freddie Mercury
- blackparkas
- Medlem++++
Jag hade ju gärna köpt en bandlös och när det gäller bandlös hade jag nog kunnat köpa Unicorn.
Tyvärr så tycker jag det är för mycket pengar för att slänga på sin första bandlösa..
Tyvärr så tycker jag det är för mycket pengar för att slänga på sin första bandlösa..
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- Ale
- Medlem++