Sprillans ny Rickenbacker SÅLD!

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
Frykman
Medlem

Sprillans ny Rickenbacker SÅLD!

Inlägg av Frykman »

Ny Rickenbacker 4003. Svart. Enbart spelad på hemma i soffan. 15 laxar i en laxask.
Bild
Senast redigerad av Frykman den ons 30 sep 2009, 12:39, redigerad totalt 3 gång.
Snart inte en baspryl kvar...
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

5000 spänn!

Jag lovar, hämtar den imorgon!

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++

Inlägg av bootsy »

blackparkas skrev:5000 spänn!

Jag lovar, hämtar den imorgon!
6000 säger jag.
Stallet liknar mest ett veteflak.
Användarvisningsbild
Frykman
Medlem

Inlägg av Frykman »

Hela PB är tydligen fullt av komiker. Tar nog bort "annonsen" istället... så får jag mer tid över till matlagning och städning.
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++

Inlägg av bootsy »

Frykman skrev:Hela PB är tydligen fullt av komiker. Tar nog bort "annonsen" istället... så får jag mer tid över till matlagning och städning.
Don't be a spoil sport. Ge en prisindikation istället så ska du se att du får bättre fart på affärerna.

Och matlagning/städning finns det utmärkta hushållsnära tjänster till nuförtiden!
Användarvisningsbild
Nick
VIP medlem
Kontakt:

Inlägg av Nick »

Ett utsatt pris, samt bild brukar vara krav för att folk ska bli intresserade.
Min presentation
marcbass skrev:Vem fan behöver stallmick
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

"Annons" var rätt av dig att skriva, iom att jag också kan tycka att ingen annons är fullständig utan vare sig pris eller bilder.

Det var ju en här på forumet som sökte Rickenbacker va?
Sök på Rickenbacker under "köpes"-delen.

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
gäst

Inlägg av gäst »

Tror att han fattar vinken, grabbar... Men om det inte gick fram, så vill vi ha bild och pris. :lol: ;)
blackparkas skrev:Det var ju en här på forumet som sökte Rickenbacker va?
Det har han redan gjort tror jag.

Over and out.
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

Grabbar. Ni vet ju mer än väl vad en ny Rick 4003:a kostar.... Ge ett realistiskt bud om ni är intresserade. Måste man skojja bort vart enda säljtråd?

Här har ni en bild:

Bild

//J :twisted:
Användarvisningsbild
Nick
VIP medlem
Kontakt:

Inlägg av Nick »

Hellboy - När jag läste tråden, hade inte bootsy skrivit sitt inlägg. Hade jag sett det innan, hade jag inte skrivit samma sagt som han redan sagt.

Frykman - Förlåt om mitt inlägg framstod som tjatigt, det var tänkt som ett tips i all välmening.

Nu ska jag sluta att klottra i den här tråden.
Min presentation
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

Nick skrev:Hellboy - När jag läste tråden, hade inte bootsy skrivit sitt inlägg. Hade jag sett det innan, hade jag inte skrivit samma sagt som han redan sagt.

Frykman - Förlåt om mitt inlägg framstod som tjatigt, det var tänkt som ett tips i all välmening.

:D Ingen fara alls för min del. Bara en liten tillrättavisning i all välmening. Jag brakar också ur allt som oftast. Sen är ju Jonas likt mig själv också från Oskarshamn på Smålandskusten. Så han behöver all hjälp han kan få..... :twisted:

//J
Användarvisningsbild
Nick
VIP medlem
Kontakt:

Inlägg av Nick »

Hellboy skrev:
Nick skrev:Hellboy - När jag läste tråden, hade inte bootsy skrivit sitt inlägg. Hade jag sett det innan, hade jag inte skrivit samma sagt som han redan sagt.

:D Ingen fara alls för min del. Bara en liten tillrättavisning i all välmening. Jag brakar också ur allt som oftast. Sen är ju Jonas likt mig själv också från Oskarshamn på Smålandskusten. Så han behöver all hjälp han kan få..... :twisted:

//J
Du menar att folk från Smålandskusten har svårt att klara saker själv? :twisted:
Min presentation
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

Nick skrev:
Hellboy skrev:

//J
Du menar att folk från Smålandskusten har svårt att klara saker själv? :twisted:
Nej, ack nej!! Jag menar att folk från OSKARSHAMN har svårt att klara saker själv.... :twisted:

Skämt å sido.... Lägg ett vettigt bud på hans Rick nu. Frykman är en bra grabb.

//J
Användarvisningsbild
Frykman
Medlem

Inlägg av Frykman »

Tack för stödet Hellboy. En sann vän sedan... oops...shit... 30 år! är vi så gamla?
Ursäkta om ni andra tog illa upp... men jag trodde att alla visste var prisnivån låg och hur en Rick ser ut.
Ack så fel jag hade.. :wink: .
Nu har jag lagt till pris... men ingen bild... Ni får använda fantasin!
Användarvisningsbild
Frykman
Medlem

Inlägg av Frykman »

rumpeldunken skrev:Tror att han fattar vinken, grabbar... Men om det inte gick fram, så vill vi ha bild och pris. :lol: ;)
blackparkas skrev:Det var ju en här på forumet som sökte Rickenbacker va?
Det har han redan gjort tror jag.

Over and out.
Thanx...
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++

Inlägg av bootsy »

Frykman skrev:Tack för stödet Hellboy. En sann vän sedan... oops...shit... 30 år! är vi så gamla?
Ursäkta om ni andra tog illa upp... men jag trodde att alla visste var prisnivån låg och hur en Rick ser ut.
Sådärja. Men ta en bild vetja!
Användarvisningsbild
Frykman
Medlem

Inlägg av Frykman »

bootsy skrev:
Frykman skrev:Tack för stödet Hellboy. En sann vän sedan... oops...shit... 30 år! är vi så gamla?
Men... kolla Hellboys inlägg. Det är en svart Rickenbacker, 4003, splirrans ny... inga ärr, födelsemärken, tatueringar, lyten, finnar, fräknar...
YZZ
Medlem++

Inlägg av YZZ »

Ändå alltid ett plus att ha en bild på just sin bas. Alla säger ju att just sin bas är finast ;)
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.

YZZ
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++

Inlägg av bootsy »

Frykman skrev:
bootsy skrev:
Men... kolla Hellboys inlägg. Det är en svart Rickenbacker, 4003, splirrans ny... inga ärr, födelsemärken, tatueringar, lyten, finnar, fräknar...
Jo, jag vet hur en 4003:a ser ut. Men en bild på det som de facto är till salu hjälper oändligt om du frågar en ärrad reklamare.

Men nu håller jag käft, jag ska inte ha den. Är så nöjd med min gamla 4001:a.
Användarvisningsbild
Frykman
Medlem

Inlägg av Frykman »

Alltså...jag förstår inte problemet. Den är splirrans ny och en svart 4003:a är en svart 4003:a. Hellboy har lagt in bilder på en. Hur svårt kan det vara? Självklart fixar jag bilder eller visar upp den live innan det blir en affär...
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

Frykman skrev:En sann vän sedan... oops...shit... 30 år! är vi så gamla?
Tack för den..... :evil: :D :D

Hjälp. Det är faktiskt 30 år..... :shock: :shock:

//J :D
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++

Inlägg av bootsy »

Frykman skrev:Alltså...jag förstår inte problemet. Den är splirrans ny och en svart 4003:a är en svart 4003:a. Hellboy har lagt in bilder på en. Hur svårt kan det vara? Självklart fixar jag bilder eller visar upp den live innan det blir en affär...
Jag vill inte smutsa ned en säljestråd i onödan, men om du inte fattar varför det är en fördel med en bild på exemplaret av basen som är till salu så har du nog inte satt dig in i en tänkbar köpares situation. Nu är jag tyst. På riktigt.
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Så där..... :D

//J
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++

Inlägg av bootsy »

Mycket snygg!
Användarvisningsbild
Frykman
Medlem

Inlägg av Frykman »

bootsy skrev:
Frykman skrev:Alltså...jag förstår inte problemet. Den är splirrans ny och en svart 4003:a är en svart 4003:a. Hellboy har lagt in bilder på en. Hur svårt kan det vara? Självklart fixar jag bilder eller visar upp den live innan det blir en affär...
Jag vill inte smutsa ned en säljestråd i onödan, men om du inte fattar varför det är en fördel med en bild på exemplaret av basen som är till salu så har du nog inte satt dig in i en tänkbar köpares situation. Nu är jag tyst. På riktigt.
Ärligt talat... så jävla trött jag blir. En svart jävla Rick är en svart jävla Rick. En ny är en ny. Att jag inte hade ett pris med från början var fel. I know... Men jag hade liksom inte riktigt bestämt mig så jag ville kolla läget. Men som Hellboy skriver... Varför sabba varenda jävla säljtråd med onödiga kommentarer. Vill man inte ha basen klickar man väl vidare?
Så funkar i alla fall jag. Men å andra sidan har jag basen under ballen och spelar endast på två strängar och har ingen aning om vem "Chack Passtorius" är. Word! I'm out of here! Hellboy for president!
Skriv svar