Fender Prodigy (Blocket)

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Skriv svar
Användarvisningsbild
Slap me
Medlem+

Fender Prodigy (Blocket)

Inlägg av Slap me »

http://www.blocket.se/kalmar/Fender_elb ... ?ca=15&w=3

Vad säger man om denna bas? Någon som testat modellen? Synd att den blivit moddad...
Användarvisningsbild
Richard
Medlem+

Inlägg av Richard »

Jag tycker den var lite halvcool faktiskt, eller hade iallafall gjort om det var jag själv som hade moddat den :D

Modellen i sig är en rätt ovanlig, kortlivad modell som gjordes i början av nittiotalet. jag har aldrig sett någon i verkligheten tror jag.. Säkert helt OK för de där pengarna hursomhelst!

Var det inte nån tråd uppe här nyligen angående just Fender Prodigy?
Användarvisningsbild
Will
Medlem++

Inlägg av Will »

Njaa...
Gibson Thunderbird IV
Användarvisningsbild
Valle
VIP medlem

Inlägg av Valle »

Jag tyckte den var frän. Den skulle va schyst att banda av.
/Johan
Van Zandt, Guild, Aguilar, TKS mm.
Presentation
Användarvisningsbild
Dramo
VIP medlem

Inlägg av Dramo »

Kåpan hade jag gärna sluppit, men jag gillar den annars. Prodigy-basen är så kal och tråkig i originalutförande.
Användarvisningsbild
Richard
Medlem+

Inlägg av Richard »

Dramo skrev:Kåpan hade jag gärna sluppit, men jag gillar den annars. Prodigy-basen är så kal och tråkig i originalutförande.
En skruvmejsel och några sekunders arbete så är ju det problemet ur vägen.. förutom de två skruvhålen då förstås :P
Användarvisningsbild
Dramo
VIP medlem

Inlägg av Dramo »

Ja, självklart. Tyckte bara att det var mindre bra smak från den som satte dit kåpan från början. :P Plektrumskyddet var ett helt okej initiativ, dock.
Användarvisningsbild
Bastappe
Medlem+

Inlägg av Bastappe »

Jag har inte sett denna modellen förut. Lite unik?
Ibanez Musician 924, Höfner Kontra -62, Tokai Hard Puncher, FERNANDESBACKER, Fenderstrata -96 , Ibanez Musician 900, Status Empathy 6:a , Yamaha TRB 4P, Barbeque Village 5:a, Peavey Cirrus 4:a. Avbandad Status 4:a, Squier Jazz CV
Användarvisningsbild
JPAM
VIP medlem

Inlägg av JPAM »

Jag har en Prodigy -91 sedan 10 år tillbaka.Mina ord om den är: lätt, fantastisk hals, bra mick kombination, mycket bra ljud från botten till topp, rent sagt en jäkla bra bas...mycket bas för pengarna...så det är bara att göra ett köp...rekomenderas starkt.
/JPAM
Fender Precision -52,Fender Bassman -52,Fender Musicmaster-77,Musicman Stingray-99,Hohner B2ADB,Takamine EG512C,Hagström Bassmaster 630,Hagström BT-100,Hagström 2x15",Markbass F500 2XMarkbass NY151,Markbass Micromarc 801
Kultivator
Medlem++

Inlägg av Kultivator »

Jag har testat en Prodigy och gillade den. Den här är visserligen moddad, men väldigt snyggt moddad i mitt tycke! Hade jag haft pengar hade den vart min nu.
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
Användarvisningsbild
Slap me
Medlem+

Inlägg av Slap me »

Basen är såld... Någon här som köpte den?
Skriv svar