Svensson skrev:Här jobbas det för att komma i kapp Parkas ser jag...
Tycker du?
Finns inte en tjalle att komma i fatt parkas om han inte tar semester från PB ett år eller två, och det får inte ske!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
blackparkas skrev:Jag tycker det här börjar likna mobbning...
Vad är syftet?
Vad får du/ni ut av det?
Have fun shitheads.
Mobbing?
Då tror jag att du tolkar det lite fel.
I alla fall mitt inlägg.
Du och jag tillhör ju topp 10 klubben och du har ju ett halvt års försprång!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Hoppas att du inte tar mitt tjatande som nåt påhopp på dig Parkas. Tyckte liksom att det var en skittråd som man kunde få tjata loss lite i utan att förstöra alltför mycket. All respekt för dig och dina inlägg, utan medlemmar som skriver vore det här forat inte mycket att ha.
Janne skrev:Hoppas att du inte tar mitt tjatande som nåt påhopp på dig Parkas. Tyckte liksom att det var en skittråd som man kunde få tjata loss lite i utan att förstöra alltför mycket. All respekt för dig och dina inlägg, utan medlemmar som skriver vore det här forat inte mycket att ha.
Börjar bara bli lite less på tugget om antal inlägg och en del andras tugg om inläggens substans etc etc...
Jag skriver mycket, ja, och ibland så blir det strunt, ja, men jag vill påstå att det finns en hel del här på forumet som skriver mer strunt och trams än vad jag gör.
Jag ska gå igenom mina senaste 1000 inlägg och se vad jag har skrivit.
Börjar bara bli lite less på tugget om antal inlägg och en del andras tugg om inläggens substans etc etc...
Jag skriver mycket, ja, och ibland så blir det strunt, ja, men jag vill påstå att det finns en hel del här på forumet som skriver mer strunt och trams än vad jag gör.
Jag ska gå igenom mina senaste 1000 inlägg och se vad jag har skrivit.
Äh, bry dig inte om det. De är bara avundsjuka....