Nu har jag köpt alldeles för mkt på alldeles för kort tid så denna får gå.
Bacchus Universe Jazz köpt av Pentastar för det otroliga priset 1500+200.
Har uppgraderat den med beggade Fender ri62 mickar för 600 och Fender knobs för 110. Har lagt ut 2400 på den och det vill jag ha. Betydligt bättre bas än många(alla?) i samma prisklass. Spelar häcken av dom Squire och Fender MIM jazzar jag testat. Säljes som den köptes utan case.
Originalmickar, lite hetare medföljer.
Senast redigerad av kmo den ons 25 nov 2009, 17:40, redigerad totalt 1 gånger.
kmo skrev:Nu har jag köpt alldeles för mkt på alldeles för kort tid så denna får gå.
Har uppgraderat den med beggade Fender ri62 mickar för 600 och Fender knobs för 110. Har lagt ut 2400 på den och det vill jag ha. Betydligt bättre bas än många(alla?) i samma prisklass. Spelar häcken av dom Squire och Fender MIM jazzar jag testat. Säljes som den köptes utan case.
Hm... Motala alltså? Inte alltför långt ifrån örebro/kumla.
kmo skrev:Nu har jag köpt alldeles för mkt på alldeles för kort tid så denna får gå.
denna har jag spelat på och hade han sagt att det var en 5000 kr bas hade jag inte sagt imot..GRYMT BRA BAS o för dom pengarna är den fantastisk!!
blackparkas skrev:Är det lika på den basen som är till salu?
Det är just den där lacken jag vill ha, inte Squire-Lakland-Windmill-tunn-matt-lack
Jag har fingrat lite på basen som är till salu och den bör vara identisk med den som jag köpte. Så det är jag ganska säker på, vi får höra vad kmo säger.
Hmm, lacken ser ut att vara mattare än Hinkes. Personligen tycker jag den är riktigt skön, men det där är som sagt personligt. Som Ljumsken säger är det väldigt mycket bas för pengarna, gör inte för mycket om ingen förbarmar sig över den..
Pera!! Skitkul om du kommer på festen! Länge sen vi tog ett par kalla! Gunt...... poporkester har nog inte repat ihjäl sig sen 2001, men nåt kul kan det nog bli!!!
Upp!! Hade tänkt att behålla denna, men allmän gasbildning gör att den bör säljas..
Köp innan fre. sen drar jag till Ungern och jobbar en vecka.
Frakt ingår i priset.
blackparkas skrev:Jag är grymt sugen ska du veta, dock så skulle jag behövt avyttrat min Squier VM bandlösa vilket jag inte kommer inna innan fredag...
blackparkas skrev:Jag är grymt sugen ska du veta, dock så skulle jag behövt avyttrat min Squier VM bandlösa vilket jag inte kommer inna innan fredag...