Jag kanske uppfattas som en "gnällgubbe" nu men... jag får upp en "skum" popupruta som jag inte tycker platsar på PB när jag klickar på din bild av p basen. Nåt galet?
ingo skrev:Jag kanske uppfattas som en "gnällgubbe" nu men... jag får upp en "skum" popupruta som jag inte tycker platsar på PB när jag klickar på din bild av p basen. Nåt galet?
Det är Postimage som petar upp den, om man INTE bockar i familysafe när man laddar upp bilden.
ingo skrev:Jag kanske uppfattas som en "gnällgubbe" nu men... jag får upp en "skum" popupruta som jag inte tycker platsar på PB när jag klickar på din bild av p basen. Nåt galet?
Det är Postimage som petar upp den, om man INTE bockar i familysafe när man laddar upp bilden.
F.ö. cool bas.
OK. Ytterligare ett etikproblematik fenomen med nätet alltså.
F.ö. cool bas.
Men den är ju inte familysafe, den är ju (bas)-porr!
HAHA......kul!
Jag tycker verkligen det finns ett samband mellan basen och popupen....