http://www.youtube.com/watch?v=7u_8zOoQokw
nä ja vet men han har ett unikt sound som jag tycker e riktigt grymtbootsy skrev:Jo.Kneget skrev:var det ingen som såg mitt klipp på förra sidan
Duff är cool, men tycker inte att han är så mycket till basist egentligen.
nä ja vet men han har ett unikt sound som jag tycker e riktigt grymtbootsy skrev:Jo.Kneget skrev:var det ingen som såg mitt klipp på förra sidan
Duff är cool, men tycker inte att han är så mycket till basist egentligen.
Det soundet passar bara på honom, ganska kasst egentligen men det passar allas vår lille Duff.Kneget skrev:nä ja vet men han har ett unikt sound som jag tycker e riktigt grymt
Jag har precis beställt såna, får dom till veckan!kanifflesmannen skrev:Ingen som provat BRAIN plektrum eller vad de heter? Tror Jam säljer dem. Riktigt bra yta som greppar bra mellan fingrarna.
Repade idag och kom på mig själv med att spela som med plektrum fast utan plektrum, håller ihop tummen och pekfingret som om jag höll i ett plektrum, med pekfingernageln mot strängarna.
Kanske dags att spela mer med plektrum då?
Spelar mest med fingrarna annars.
Det ska bli intressant att se om du får dem. Enligt rykten så har maskinen som gör desa plektrum varit trasig en längre tid och ska väl vara på gång igen, men med ganska mycket backorders liggandes. De har tydlige inte levereat på 4 månader......Svensson skrev:Jag har precis beställt såna, får dom till veckan!kanifflesmannen skrev:Ingen som provat BRAIN plektrum eller vad de heter? Tror Jam säljer dem. Riktigt bra yta som greppar bra mellan fingrarna.
Repade idag och kom på mig själv med att spela som med plektrum fast utan plektrum, håller ihop tummen och pekfingret som om jag höll i ett plektrum, med pekfingernageln mot strängarna.
Kanske dags att spela mer med plektrum då?
Spelar mest med fingrarna annars.
Det svarta 1mm is the shit!Geddy_Lee skrev:Jag menar Tortex.
Jag har testat den grå av den varianten du menar.
Men den var alldeles för tunn.
Sen sprang jag på Brain.
Då ska jag testa dem om jag tycker att 1,14 är för grovt.TDHP skrev:Det svarta 1mm is the shit!Geddy_Lee skrev:Jag menar Tortex.
Jag har testat den grå av den varianten du menar.
Men den var alldeles för tunn.
Sen sprang jag på Brain.
Är det Brain som har spå "piggar" vid själva greppet?