Hur är stämapparaten i BOSS ME-50B?
- magstorm
- Medlem+
Hur är stämapparaten i BOSS ME-50B?
De få stämapparater jag har testat har varit ganska "fladdriga" och har haft svårt att fatta vilken ton man vill stämma, framförallt när man ska stämma B-strängen.
Nu är jag inne på att skaffa en BOSS ME-50B, och undrar om stämapparaten i den är användbar eller om man ska skaffa en Pitchblack som så många talat sig varma för?
Nu är jag inne på att skaffa en BOSS ME-50B, och undrar om stämapparaten i den är användbar eller om man ska skaffa en Pitchblack som så många talat sig varma för?
Crippa skrev:...vad fan e GAS för nåt?fieldflower skrev:Som böldpest fast skönt.
- Mr Spock
- Medlem++
- Fernan
- Kontot är inaktiverat
- Fernan
- Kontot är inaktiverat
- ErikSigge
- Medlem
Absolut, den fungerar felfritt och effekterna är bra.magstorm skrev:Blev du nöjd med den?ErikSigge skrev:Har precis beställt hem en ME 50B från tysken. Väntar med spänning!
Väldigt lättanvänd är den också, det är skönt!
Glömde köpa till adapter dock, så jag får dras med batterier tills jag köpt en.
Ang. stämapparaten så fungerar den bra också!

Musiken räddade mig från idrotten.
- magstorm
- Medlem+
Ett av de största skälen till att jag är intresserad av den är att den kan lägga en oktav ovanför den ton man spelar, nästan alla andra pedaler lägger en oktav under. Fungerar den "effekten" bra?ErikSigge skrev:Absolut, den fungerar felfritt och effekterna är bra.magstorm skrev:Blev du nöjd med den?ErikSigge skrev:Har precis beställt hem en ME 50B från tysken. Väntar med spänning!
Väldigt lättanvänd är den också, det är skönt!
Glömde köpa till adapter dock, så jag får dras med batterier tills jag köpt en.
Ang. stämapparaten så fungerar den bra också!
Crippa skrev:...vad fan e GAS för nåt?fieldflower skrev:Som böldpest fast skönt.