helt rätt gissat,den finns i världsmetropolen ockelbo

eller oklahoma som dom inhemska säger
bara slå till eller...drar upp nya bilder på blocket om ett litet tag
MVH Cheeba
Han beställde den bandlösa femman istället och behövde finansiera (svarar jag för Marcus räkning)blackparkas skrev:Tror makten snarare undrade varför Marcbass sålde den om den är så sjukt bra..
Smart drag!MALA skrev:Han beställde den bandlösa femman istället och behövde finansiera (svarar jag för Marcus räkning)blackparkas skrev:Tror makten snarare undrade varför Marcbass sålde den om den är så sjukt bra..
Du kunde snott hans vita istället så hade du fått en burk färg av migblackparkas skrev:Smart drag!MALA skrev:Han beställde den bandlösa femman istället och behövde finansiera (svarar jag för Marcus räkning)blackparkas skrev:Tror makten snarare undrade varför Marcbass sålde den om den är så sjukt bra..
Synd bara att han inte beställde den som bandad, då hade jag stulit den i sthlm...
Ett tips till er som inte har eller kan minska storlek på bilder i ett fotoprogram..Cheeba skrev:okej,då är jag med i matchen igen
lite bilder då,fast dom blev väldig stora
Vi har en färg som byter nyans efter humörthe_great_alfonzo skrev: Vafasen! När blev den blå?! Den vart ju svart nyss!
Det finns bevisligen många som inte använder sig av sånna funktioner.blackparkas skrev:På Photobucket kan man ändra storleken när man laddar upp... borde man väl kunna på de flesta imagehosting-ställen. Jobbigt att man inte ser hela bilden när man klickar på den.
Äckligt fräsch bas btw...!