Letar efter en Korg DTR-2000 rack stämmare
-
- Medlem
Letar efter en Korg DTR-2000 rack stämmare
Jag letar efter en Korg DTR-2000 rack stämmare, någon som har en till salu?
Endorsed by:
Spector Basses - EBS Amps & Heads - Mipro Wireless System - Dunlop Strings & Picks - DePalma Clothing - Xzavier Clothing
Spector Basses - EBS Amps & Heads - Mipro Wireless System - Dunlop Strings & Picks - DePalma Clothing - Xzavier Clothing
- Jan Hellman
- VIP medlem
Re: Letar efter en Korg DTR-2000 rack stämmare
Korg har helt slutat tillverka rackstämmare nyligen. Jag har inte en DTR-2000 utan en äldre modell som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på som jag nog kan sälja. Kan kolla och plåta den om du är intresserad. Väldigt fins skick. Suttit inskruvad i ett rack case sedan den var ny. Finns på Södermalm. Hojta till om det över huvudet taget kan vara intressant.SNI skrev:Jag letar efter en Korg DTR-2000 rack stämmare, någon som har en till salu?
MVH//J
-
- Medlem
-
- Medlem
Hur gammal är den?
JanTheWhite skrev:Korg har helt slutat tillverka rackstämmare nyligen. Jag har inte en DTR-2000 utan en äldre modell som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på som jag nog kan sälja. Kan kolla och plåta den om du är intresserad. Väldigt fins skick. Suttit inskruvad i ett rack case sedan den var ny. Finns på Södermalm. Hojta till om det över huvudet taget kan vara intressant.SNI skrev:Jag letar efter en Korg DTR-2000 rack stämmare, någon som har en till salu?
MVH//J
Endorsed by:
- Jan Hellman
- VIP medlem
10 - 12 år gammal ca. Jag tror att det är en DTR-1 Pro. Svart. Dom flesta är i silver. Jag var nere och rotade i några rack och kom på att jag faktiskt inte har den i studion. Den sitter i Fafner casen i replokalen så jag kan inte ta några bilder förrän senare i veckan tyvärr. Jag kommer väldigt sällan ihåg modellbeteckningar tyvärr. Inte telefonnummer heller.SNI skrev:Hur gammal är den?
JanTheWhite skrev:Korg har helt slutat tillverka rackstämmare nyligen. Jag har inte en DTR-2000 utan en äldre modell som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på som jag nog kan sälja. Kan kolla och plåta den om du är intresserad. Väldigt fins skick. Suttit inskruvad i ett rack case sedan den var ny. Finns på Södermalm. Hojta till om det över huvudet taget kan vara intressant.SNI skrev:Jag letar efter en Korg DTR-2000 rack stämmare, någon som har en till salu?
MVH//J

//J
- engson
- Hedersmedlem