Är inte ute efter att sabba en säljtråd, men jag har lite dåliga erfarenheter av digitech. Tycker att dom jag testat låtit platt och tråkigt och varit allmänt intetsägande. Hur skulle du beskriva ljudet i denna? Har du jämfört med tex boss?
Som med allt så låter det olika i allas öron men jag tycker att den här låter bra, den gör det den ska vet inte riktigt hur man ska beskriva ljudet - den ger ett lagomt soft o mysigt sound Köpte den av Marshall här på forumet någon gång under sommaren. Har inte provat någon bosspedal så har inget att jämföra med. Angående digitech så har jag deras dist och synthpedal och dom tycker jag låter riktigt bra!
rickardc89 skrev:Som med allt så låter det olika i allas öron men jag tycker att den här låter bra, den gör det den ska vet inte riktigt hur man ska beskriva ljudet - den ger ett lagomt soft o mysigt sound Köpte den av Marshall här på forumet någon gång under sommaren. Har inte provat någon bosspedal så har inget att jämföra med. Angående digitech så har jag deras dist och synthpedal och dom tycker jag låter riktigt bra!
+1
Äger en. Den är inte vrålspacy. Men mysigt lagom. inget att klaga på
Leading Light
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=imATF-ZkoEc[/youtube] Fender 70's Precision Olympic White
EBS Multidrive och Multicomp
Korg Pitchblack
Ibanez Pd7 + Boss LS-2
Rocktron Hush Super C
Ampeg Svt-3 Pro, Svt410He, Svt115E