Japp och med Andy Sturmer från Jellyfish. Har ett luddigt minne att jag träffade dig Herr Hellman på B&B då jag huspestade hos Tjärro ifjol.Jan Hellman skrev:Efter att ha kollat runt lite så framkommer det att han spelat en hel del bas i olika sammanhang. Adolphson & Falk, Dilba, Nicolai Dunger, Stina Nordenstam och en del annat......dereborn skrev:Jag har oxå spelat med tjärran! Bra giturg. Visste inte att han spelade bas.
Han är bra. Trevlig som attans.
//Jan
vilka basister har ni spelat med eller spelar med?
- Bonehead
- Medlem+
- Jan Hellman
- VIP medlem
Jepp. Vi träffades. I höstas va? Trevligt. Ha ha ha! Världen är liten. Hojta till när du är i krokarna nästa gång!Bonehead skrev:Japp och med Andy Sturmer från Jellyfish. Har ett luddigt minne att jag träffade dig Herr Hellman på B&B då jag huspestade hos Tjärro ifjol.Jan Hellman skrev:Efter att ha kollat runt lite så framkommer det att han spelat en hel del bas i olika sammanhang. Adolphson & Falk, Dilba, Nicolai Dunger, Stina Nordenstam och en del annat......dereborn skrev:Jag har oxå spelat med tjärran! Bra giturg. Visste inte att han spelade bas.
Han är bra. Trevlig som attans.
//Jan

MVH//Jan
- Jan Hellman
- VIP medlem
- bassicfun
- Medlem
- DrJKO
- VIP medlem
sjukt bra ju!Grafen skrev:Jamen då ansöker vi.bassplayer skrev:Självklart borde dessa pojkar vara med. Men man måste själv ansöka om medlemskap, annars kan man hamna i klubbar man inte önskar medlemskap i.JanTheWhite skrev:Borde inte Grafen och NS/Stick-Bengan vara med? Dom gjorde väl nyligen ett gig med två basar?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1NNF-HyZXik[/youtube]
Min utrustning:
* Ibanez BTB 405 QM
* Ibanez BTB 406-Qm
* Woodo B6 Walnut
* Darkglass Electronics B7K
* Hartke 2500
* SVT 15-E
* Ibanez BTB 405 QM
* Ibanez BTB 406-Qm
* Woodo B6 Walnut
* Darkglass Electronics B7K