Lr säljes för 500 ink frakt
Men kom gärna med förslag på annan padda som ni tror kan passa mina behov vid intresse. Är relativt ny i basvärlden så all uppläxning och vägledning är mer än välkommen!

Vi kan ju ses i en repa så kan du få testa Womanizern, bästa rördisten ever.JakobO skrev:Inte riktigt vad jag är ute efter.. Men tåls ju att fundera på=)HirYoshima skrev:Jag tror att du vill byta en sån där mot en Octabass och eftersom vi båda bor i Örebro kan vi göra affären smidig över en kopp kaffe och lite basnörderi.
Fick tips om en sådan, men insåg ganska snabt ( självklart efter man provat den o blivit kär ) att plånboken inte kommer tillåta en sån på ett bra tagHirYoshima skrev:Vi kan ju ses i en repa så kan du få testa Womanizern, bästa rördisten ever.JakobO skrev:Inte riktigt vad jag är ute efter.. Men tåls ju att fundera på=)HirYoshima skrev:Jag tror att du vill byta en sån där mot en Octabass och eftersom vi båda bor i Örebro kan vi göra affären smidig över en kopp kaffe och lite basnörderi.
nja.. jag slår mig själv inombords varje gång jag föreslår den som byte, men jag vill ha en fuzzJakobO skrev:Fick tips om en sådan, men insåg ganska snabt ( självklart efter man provat den o blivit kär ) att plånboken inte kommer tillåta en sån på ett bra tagHirYoshima skrev:Vi kan ju ses i en repa så kan du få testa Womanizern, bästa rördisten ever.JakobO skrev:Inte riktigt vad jag är ute efter.. Men tåls ju att fundera på=)HirYoshima skrev:Jag tror att du vill byta en sån där mot en Octabass och eftersom vi båda bor i Örebro kan vi göra affären smidig över en kopp kaffe och lite basnörderi.![]()
Är du tokig nog att byta bort den ?
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=3532 ... airy+bitchJakobO skrev:Inget tips på en riktig "MÅSTEFUZZ" ??
RolleHarris skrev:Vad sägs om en Stinkfoot basmoddad Ds-1?JakobO skrev:Kan självklart tänka mig sälja den för rätt slant, men byte går först!
Det där låter ju jävulskt smaskigt!cub skrev:http://pratabas.se/viewtopic.php?t=3532 ... airy+bitchJakobO skrev:Inget tips på en riktig "MÅSTEFUZZ" ??
End of line.