jag ville ju inte att du skulle få fel vibbar. det var för ditt eget bästa. nu har du ju Micke att dricka Fernet med dessutom.bootsy skrev:Det var DÄRFÖR du var rädd att dricka fernet i mitt sällskap!hosse skrev:"Kaffebjudning slutade med homoäktenskap - Micke och Elias är fortfarande nykära. Läs mer på relations-sidorna"bootsy skrev:Jag bjöd på en kaffe med kall mjölk.hosse skrev:men istället friade du eller?bootsy skrev:Hahaha, jag som försökte lura på dig den vid köksbordet häromdagen!MikeO skrev:Finns OC-3:an kvar om 21 dagar ska du få ett bra bud på den.
Boss OC-3 Octaver SÅLD
- hosse
- Medlem+++
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- Marshall
- VIP medlem
hosse skrev:jag ville ju inte att du skulle få fel vibbar. det var för ditt eget bästa. nu har du ju Micke att dricka Fernet med dessutom.bootsy skrev:Det var DÄRFÖR du var rädd att dricka fernet i mitt sällskap!hosse skrev:"Kaffebjudning slutade med homoäktenskap - Micke och Elias är fortfarande nykära. Läs mer på relations-sidorna"bootsy skrev:Jag bjöd på en kaffe med kall mjölk.hosse skrev:men istället friade du eller?bootsy skrev:Hahaha, jag som försökte lura på dig den vid köksbordet häromdagen!MikeO skrev:Finns OC-3:an kvar om 21 dagar ska du få ett bra bud på den.

Jag börjar se fördelarna med att hämta Hjärt Müllern hos Grafen istället för Bootsy..
- hosse
- Medlem+++
nä, det är nog lugnt. men bjuder han på en shot Fernet Branca ur ett litet stövelglas så bör du snabbt hitta närmaste utgång.The Marshall skrev:hosse skrev:jag ville ju inte att du skulle få fel vibbar. det var för ditt eget bästa. nu har du ju Micke att dricka Fernet med dessutom.bootsy skrev:Det var DÄRFÖR du var rädd att dricka fernet i mitt sällskap!hosse skrev:"Kaffebjudning slutade med homoäktenskap - Micke och Elias är fortfarande nykära. Läs mer på relations-sidorna"bootsy skrev:Jag bjöd på en kaffe med kall mjölk.hosse skrev:men istället friade du eller?bootsy skrev:Hahaha, jag som försökte lura på dig den vid köksbordet häromdagen!MikeO skrev:Finns OC-3:an kvar om 21 dagar ska du få ett bra bud på den.![]()
Jag börjar se fördelarna med att hämta Hjärt Müllern hos Grafen istället för Bootsy..
www.chucknorrisfacts.com
- Mike
- The Transporter
Ja, ja, ja, ja, man har väl rätt att ändra sig?bootsy skrev:Hahaha, jag som försökte lura på dig den vid köksbordet häromdagen!MikeO skrev:Finns OC-3:an kvar om 21 dagar ska du få ett bra bud på den.

Kom på att man kanske skulle ha en bra octaver, och då låg ju den här nära till hands.
Jag vet ju var du bor.

*Får man köra bil på Fernet?
TVR!
Because Porsche are for girls.
- Marshall
- VIP medlem
Om man kan sitta ner går det bra.MikeO skrev:Ja, ja, ja, ja, man har väl rätt att ändra sig?bootsy skrev:Hahaha, jag som försökte lura på dig den vid köksbordet häromdagen!MikeO skrev:Finns OC-3:an kvar om 21 dagar ska du få ett bra bud på den.![]()
Kom på att man kanske skulle ha en bra octaver, och då låg ju den här nära till hands.
Jag vet ju var du bor.![]()
- Mike
- The Transporter
Då kan jag köpa den.The Marshall skrev:Om man kan sitta ner går det bra.MikeO skrev:Ja, ja, ja, ja, man har väl rätt att ändra sig?bootsy skrev:Hahaha, jag som försökte lura på dig den vid köksbordet häromdagen!MikeO skrev:Finns OC-3:an kvar om 21 dagar ska du få ett bra bud på den.![]()
TVR!
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
Den går bara att köra ner. En eller två oktaver.Bassplaya skrev:Nej bara neråt!Hugo Drax skrev:Om Octavern går att köra uppåt och neråt tar jag den. går det måntro?
http://www.bosscorp.co.jp/products/en/_ ... =1&iStcd=4
- hosse
- Medlem+++
The Marshall skrev:Om man kan sitta ner går det bra.MikeO skrev:Ja, ja, ja, ja, man har väl rätt att ändra sig?bootsy skrev:Hahaha, jag som försökte lura på dig den vid köksbordet häromdagen!MikeO skrev:Finns OC-3:an kvar om 21 dagar ska du få ett bra bud på den.![]()

det är ju lite tveksamt dock.
www.chucknorrisfacts.com
- hosse
- Medlem+++
va? den informationen har jag inte fått.bootsy skrev:Glöm nu inte att tråden handlar om att köpa en octaver!
nej, jag ska sluta nu.
www.chucknorrisfacts.com
- Bassistance
- Medlem
- Bassistance
- Medlem