Jag vill oxå ha stickers , Hur gör jag för att beställa ?
"I'm too old for this shit"
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
Kan bara hålla med.. KANONKvalité!!
Vågar inte klistra på alla jag köpte.. vem vet.. det kanske går inflation i dem.. vem vet vad ett batch1-chrome-pratabas-klistermärke är värt om 50 år??
Liten skrev:Kan bara hålla med.. KANONKvalité!!
Vågar inte klistra på alla jag köpte.. vem vet.. det kanske går inflation i dem.. vem vet vad ett batch1-chrome-pratabas-klistermärke är värt om 50 år??
Det finns en del stickers kvar som jag självklart säljer. Vi tog alltså fram en variant i svart och krom, en i vitt och svart och en i svart och vitt (om ni fattar). De med krom kommer kosta 20 ink porto och de andra 15 ink porto, det är egentligen lite för billigt.
200071 skrev:Det finns en del stickers kvar som jag självklart säljer. Vi tog alltså fram en variant i svart och krom, en i vitt och svart och en i svart och vitt (om ni fattar). De med krom kommer kosta 20 ink porto och de andra 15 ink porto, det är egentligen lite för billigt.
200071 skrev:Det finns en del stickers kvar som jag självklart säljer. Vi tog alltså fram en variant i svart och krom, en i vitt och svart och en i svart och vitt (om ni fattar). De med krom kommer kosta 20 ink porto och de andra 15 ink porto, det är egentligen lite för billigt.