Jag läste fel...gthyni skrev:Gifte mig i Stockholms stadshus, löpande band där. 4 minuter per par inkl formaliteter och 1 minut för partnerbyte.

Jag läste fel...gthyni skrev:Gifte mig i Stockholms stadshus, löpande band där. 4 minuter per par inkl formaliteter och 1 minut för partnerbyte.
"Snusk finns i betraktarens öga."Per skrev:Jag läste fel...gthyni skrev:Gifte mig i Stockholms stadshus, löpande band där. 4 minuter per par inkl formaliteter och 1 minut för partnerbyte.
Du får nog öva lite mer...Body&Soul skrev:Sladdsax?
Då får du nog som sagt öva lite mer.Body&Soul skrev:Det där blir ju bara: Kvack, kvack, kvack
Den var bra. Passade min tunga bra dock - inte så svår.Per skrev:She sells seashells on the seashore and the shells she sells are seashells.
(Fast den har jag kanske redan slängt in... Jag har ingen heimer alls.)
Fast det där var ju inte svårt alls...Per skrev:Nej, hon är ingen häxa.
fieldflower skrev: Prova den här då: Nej tack, jag vill inte ha någon grogg!
Jag klarar inte av den alls...
AlbinH skrev:fieldflower skrev: Prova den här då: Nej tack, jag vill inte ha någon grogg!
Jojo. "Pengarna till spriten ligger alltid överst".
Piece of cake! Ännu snabbare gick den med tillägget: Men gärna en whisky!fieldflower skrev:Per skrev:
Prova den här då: Nej tack, jag vill inte ha någon grogg!
Det gjorde det ju bara svårare!Per skrev:Piece of cake! Ännu snabbare gick den med tillägget: Men gärna en whisky!fieldflower skrev:Per skrev:
Prova den här då: Nej tack, jag vill inte ha någon grogg!
Fasen att det sket sig med GH, annars skulle vi nog ordnat den saken på ett smakfullt sätt.fieldflower skrev: Fast jag är lite nyfiken på att försöka mig på whisky igen...
Nix, jag har en ny policy: Ingen blandning vid party.Per skrev:Fasen att det sket sig med GH, annars skulle vi nog ordnat den saken på ett smakfullt sätt.fieldflower skrev: Fast jag är lite nyfiken på att försöka mig på whisky igen...