Vad är det för fel på din vänsterhand... ?Tidigare bild går inte att se längre... ?!
Kul bild... ? Hemma i vardagsrummet... ?? Sittandes på sin vardagliga vardagssoffa... ??? Näääh... , inte min kopp te. Det ska vara studio eller scen bild... Eller backstage också då... , fast bara om ett gäng groupies också är med...
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
Sådärja... , nu syns bilden igen. Antar du syftar på handleden... ? Lyft på armen... , du vill inte få Karpaltunel syndromen, jag lovar dig... Men den bilden är cool iaf
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
calif de funk skrev:Sådärja... , nu syns bilden igen. Antar du syftar på handleden... ? Lyft på armen... , du vill inte få Karpaltunel syndromen, jag lovar dig... Men den bilden är cool iaf
Tänkte mer på Rocco Prestia-greppet. Och den andra bilden är från studion! Kontrollrummet.
Cool bild Danne!
Ser ut som ett hånflin just innan ett T-bird huvve landar i garnityret!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Haha! Det är lustigt hur lite man vet hur man ser ut när man spelar. Min far sade efter att ha sett mig att jag påminde om Janne Schaffer. Med hans mimik kändes det föga smickrande...
Danne skrev:Haha! Det är lustigt hur lite man vet hur man ser ut när man spelar. Min far sade efter att ha sett mig att jag påminde om Janne Schaffer. Med hans mimik kändes det föga smickrande...
Men jag vet iaf att jag har truten stängd och lattjar inte med tungan på det viset så jag får väl poängtera påminde om.
Ni kladdar båda i alla fall på gibson!
Cool klipp.
Brolund, Brunkert och Shaffer. Men vem är den andra strängbändaren?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..