Kanske attt profithungern överskugggade småsaker som "Ingen reklam tack" eller att en del lägenheter var utbyggda och hade 2 dörrar.
Var man snabb nog hade man hunnit en trappa ned innan de fick upp sin dörr.
Jag har märkligt nog en helt annan inställning till reklam idag.
Jag var försiktig - de andra fick bära samtliga tunga prylar.
Men summan av de lätta prylarna plus stå och spela en helkväll blev helt klart för mycket.
Ibland åker man på extra roligt jobb, men det ser inte ut att ha varit det i ditt fall...
Men när det blir en massa jobb som folk har gått och gnällt på till varandra och den som kan göra något åt det inte får reda på det förens efter typ två veckor...
Då blir det surt jobb
Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park
Men när de börjar med att vråla att man inte har löst problemet som de har tjatat om i mer än en vecka...
Det gör ju inte att humöret stiger till fantastiska nivåer direkt.
Så är det en skitsak när man väl sätter sig och benar i det med en utav dem som envist hävdar 'Det kan inte jag göra något åt...'
Men det är så det blir ibland och det är nog därför jag har betalt för att pyssla med de där ettorna och nollorna...
Space is big
Space is dark
It's hard to find a place to park
Efter gig blir det för mig ofta en dag där jag inte är särskilt musiksugen alls.
Men dagen efter det (idag) spritter det musikidéer i hela huvudet.
Får se om man kan utföra nåt av det kanske innan det rinner av igen.
Köpte mig ett par nya tumplektrum (mitt gamla gick i 2 bitar i veckan), så det blev en stund med ackeguran (inkopplad och reverb :heart; ) och lite trubadurskrålande.
Kul att sjunga när man känner att det lossnar.
Efter regelbundet repande och gig är ju rösten vid god vigör.
Hade egentligen behövt träna idag, men det blev en hojtur istället.
Får man gissa blev det väl årets sista, så jag tömde förgasare och låste med alla lås jag har.
Till veckan får det bli att köpa kapell och kolla ur batteri (eller bör man hellre sätta det på underhållsladdning?)