Stella ståbas [Såld]
- cougar
- Medlem+
Har själv haft en eagle stella och får faktiskt säga att den är värt pengarna! Bra nybörjar bas och ett strängbyte gör otroligt mycket! Jag giggade en del med min och sprickor dök det aldrig upp men visst en del skavanker kommer ju alltid. Min kind har redan en hel del skavanker och har jag har inte giggat så mycket med den.
Bra deal helt enkelt!
Bra deal helt enkelt!
Hate Thy Neighbour!
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
Tack för rådet! En annan sak man ska passa sig för att pre-cbs p-basar. Jag har hört att de är brandfarliga. Det var en kille som lirade med E-Type som berättade det...Nyasu skrev:Jag snackade nyss med en baslärare som fick 3 sådana till ett specialpris, två av de sprack efter en månadOch enligt honom var de helt värdelösa i vilket fall....
- Svensson
- Forumvärd
Du kramas för mycket.cougar skrev:Har själv haft en eagle stella och får faktiskt säga att den är värt pengarna! Bra nybörjar bas och ett strängbyte gör otroligt mycket! Jag giggade en del med min och sprickor dök det aldrig upp men visst en del skavanker kommer ju alltid. Min kind har redan en hel del skavanker och har jag har inte giggat så mycket med den.
Bra deal helt enkelt!
It don't mean a thing if it ain't got that swing!
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
- Bachbarian
- Medlem+
- fieldflower
- Hedersmedlem
- B-Å Åhs
- Medlem++
Jag kom precis hem från rep med bluegrassbandet med min nyförvärvade Ställa och jag är helnöjd. De eventuella brister som finns beror nog mest på att jag inte riktigt kan hantera ett så har pass långskaligt instrument , soundet var perfekt till resten av bandet och alla var nöjda och glada. Nu är jag alltså dessutom en politiskt korrekt bluegrassbassist
"I'm too old for this shit"
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
- Nick
- VIP medlem
- Kontakt:
Grattis! Kul att det blev en kontra tillslut!B-Å Åhs skrev:Jag kom precis hem från rep med bluegrassbandet med min nyförvärvade Ställa och jag är helnöjd. De eventuella brister som finns beror nog mest på att jag inte riktigt kan hantera ett så har pass långskaligt instrument , soundet var perfekt till resten av bandet och alla var nöjda och glada. Nu är jag alltså dessutom en politiskt korrekt bluegrassbassist
Själv har jag tänkt att jag ska ta några lektioner, för att lära mig rätt teknik från början.
- fieldflower
- Hedersmedlem
- fieldflower
- Hedersmedlem
Självklart!Janne skrev:Portrait of Tracy förståsfieldflower skrev:Och jag blev på kuppen ägare av en bandlös Squier VM Jazz som botar bandlösGASen.
Sitter med den i famnen nu och funderar över vilka låtar jag nu ska föreslå till bandet...
Frågan är bara om vi skall köra den före, mellan eller efter Just nu och Ace of spades...

Medlem i PB50+