YZZ skrev:Sen kan du ju alltid köpa den om marshallen tröttnar sen
Han kommer att tröttna.
08:s svar på Marcbass.
HOST!!
Ska du säga...
Har ju inte köpt så många i år.
Nä visst..rödluvan osv...
BTW. Ett riktigt bra köp iallafall.
Basen är som ny. Inte ett märke. Ska testa den på min lilla hemmarigg i morrn när huset är tomt och grannarna på jobbet..
Du behöver inte be mej om ursäkt.
Sånt som händer...
Men jag ville göra det. Kände mig lite skamsen.
Känns bättre nu när jag förklarat bakgrunden.
Hoppas du blir nöjd med basen!
(Nu får jag ju pengar kvar, och de kan jag lägga på en annan bas jag är sugen på )
Bra köp min ibba
Nja... det var inte den jag var sugen på
En helt annan typ av bas faktiskt. Mer tänker jag nog inte säga. Om den finns kvar tills Glanshammar så ser jag det som ett tecken. Då ska jag provspela den, och om jag trivs med den, så köper jag den då.
Sånt som händer...
(Nu får jag ju pengar kvar, och de kan jag lägga på en annan bas jag är sugen på )
Bra köp min ibba
En helt annan typ av bas faktiskt. Mer tänker jag nog inte säga. Om den finns kvar tills Glanshammar så ser jag det som ett tecken. Då ska jag provspela den, och om jag trivs med den, så köper jag den då.
Gissar på en viss Charvel B2
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
Sånt som händer...
Bra köp min ibba
Gissar på en viss Charvel B2
Som 3a i kön känns det inte så sannolikt, men den hoppas jag också på! Så nej, inte den heller