Ja, jag tror att många tycker precis så som du gör vilket gör att detta är en bra bas till ett superduperpris.. Jag hoppas inte du fick uppfattningen av att jag försöker förringa eller såga basen som du säljer, för det är absolut inte meningen. Det jag ville göra var att svara på matsDs frågeställning om just populariteten hos BB-basar.Autodidakt skrev:Jag tycker det är skitenkelt att ratta till ett bra ljud med den, men har den oftast på mittenläget ändå, det är dock rätt skönt att enkelt kunna få lite mer bas, mid eller diskant med ett enkelt grepp.macahan skrev:Den är lite svår att ratta till ett bra ljud på om man har preferenser mot passiv elektronik och plektrumspel. Det var min erfarenhet av den iallafall.. men priset här är ju ren stöld!
Folk som lyssnat på den tycker den låter bra och den funkar bra för inspelning också (vilket jag mest gör nuförtiden).
Edit: värt att poängtera var att jag tyckte den lät jättebra genom mina inspelningsprylar, pod etc, men att jag inte fick ordning på den alls genom min orangerigg då när jag ägde min.