Ren o skär lycka!
- inber
- VIP medlem
Re: Ren o skär lycka!
Stort grattis, Poester!
Ett litet råd från en veteranpappa: jag skrev brev till mina barn direkt efter förlossningen - vad som hände, hur jag kände och hur jag tänkte mig framtiden. Lade i bankfack tills mina små juveler fyllde 20 och höll jag tyst om att breven ens fanns. Ganska mysigt så här efteråt.
Ett litet råd från en veteranpappa: jag skrev brev till mina barn direkt efter förlossningen - vad som hände, hur jag kände och hur jag tänkte mig framtiden. Lade i bankfack tills mina små juveler fyllde 20 och höll jag tyst om att breven ens fanns. Ganska mysigt så här efteråt.
Skriv som en klåpare om du vill uppfattas som en klåpare. Skriv gärna utan punkt och kommatecken, så har du minst en sak gemensam med den litterära celebriteten James Joyce - ingen orkar läsa vad du skrivit...
- fieldflower
- Hedersmedlem
En riktig världens-bästa-pappa-idé!inber skrev:Stort grattis, Poester!
Medlem i PB50+
- B-Å Åhs
- Medlem++
Grattis
"I'm too old for this shit"
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
- Aslan
- Medlem++
Grattis!!!:D
Spector NS2A | Spector NS5CRFM | Yamaha BB1025X | Yamaha BB425 | Fender P78 | Fender Precision HPD | Sire V7 5str bandlös | Mesa/Boogie Walkabout | Mesa/Boogie TT800 | Mesa/Boogie PH410 | Mesa/Boogie RR410 | Mesa/Boogie Walkabout Scout 1x15
- Poester
- VIP medlem
Tack så hemskt mycket för alla gratulationer! Varenda känsla på hela skalan har snart infunnit sig under dessa snart tre dygnen vi har fått ta del av lilla ( vi har inget namn ännu, men kom gärna med förslag! ) alla små egenheter. Det finns inget som kommer i närheten av detta på långa vägar! Stolt pappa säger adjö inför sista natten på BB. Sen är det bara resten kvar! 

Ett Glatt humör -> en bas -> lite pedaler -> en stärkare = Glädje!
spelaríenjävlamassaolikabandsomspelarolikasortersmusik
- Hågge
- Medlem++
+1fieldflower skrev:En riktig världens-bästa-pappa-idé!inber skrev:Stort grattis, Poester!
- Per
- Medlem++
Tja, Meshell, Esparanza, Linda, Tal... finns det fler vettiga förslag?Poester skrev:( vi har inget namn ännu, men kom gärna med förslag! )

Sonnerup 5:a, Rikshabacker 5:a, Epiphone Thunderbird Pro V, Bach Jazz 5:a + några till
Ampeg SVPCL & SVT-IIP, Lab iP 450, Magellan 800, Streamliner 600, tks 2 x 112 + 212 + lite till
Medlem av PrataBas Gubbklubb 50++
Ampeg SVPCL & SVT-IIP, Lab iP 450, Magellan 800, Streamliner 600, tks 2 x 112 + 212 + lite till
Medlem av PrataBas Gubbklubb 50++
- newheartshadow
- VIP medlem
Grattis! Blev själv pappa till en liten pojk för ca 5 veckor sen. Helt underbart!
Fender P -78 | Fender J -78 | Fender Bass VI RI -95 |
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack
- Poester
- VIP medlem
Ett grattis tebax då!newheartshadow skrev:Grattis! Blev själv pappa till en liten pojk för ca 5 veckor sen. Helt underbart!

- Hågge
- Medlem++
Super grattis!newheartshadow skrev:Grattis! Blev själv pappa till en liten pojk för ca 5 veckor sen. Helt underbart!
Har själv två söner.
- GurraG
- Medlem++
Grattis till både Poester och newheartshadow!
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
When in doubt, LÄS PÅ! -Chriller
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
- bostrowskij
- Medlem+
Stort grattis Poester och newheartshadow! Som redan sagts, inget kommer att bli sig likt hädanefter, på gott och ont.
Själv fick jag för tidigt födda tvillingflickor första gången. 1470 & 1530 g födelsevikt, så små att man inte trodde sina ögon och det var kritiskt ett tag. Men de har fyllt 25 nu och har en lillasyster också
Än en gång, stort grattis och lycka till!
Själv fick jag för tidigt födda tvillingflickor första gången. 1470 & 1530 g födelsevikt, så små att man inte trodde sina ögon och det var kritiskt ett tag. Men de har fyllt 25 nu och har en lillasyster också

Än en gång, stort grattis och lycka till!
Gubbstrutt 60+
- kmo
- Medlem++
Stort grattis till båda två!!! Det absolut största man kan vara med om!
Fender JV Precison-83, Fender J AV62, MM Sabre-79 och Tokai Hardpuncher PB80. Weber Mywatt 200, VT Bass 500, Fender 410, TKS112.
-
- Medlem++
Man får gratulera. Har själv inte upplevt det så vet inte hur det känns men det måste vara...övermäktigt 

Dödsthrash från småland
http://www.facebook.com/DethroneSWE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dethroneswe.bandcamp.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/DethroneSWE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dethroneswe.bandcamp.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lex
- Medlem+
Det är större än att äga en svart Thunderbird från början av 90-taletBullen skrev:Man får gratulera. Har själv inte upplevt det så vet inte hur det känns men det måste vara...övermäktigt

Maruszczyk Elwood, Rickenbacker 4003 Snow Glo, Fender Precision AM Std, Aria Pro II Primary bass
Mesa M9 Carbine, EBS Classic 450, Ampeg Micro-VR, 2 x tks 212, 1 x tks 112
Korg Pitchblack+, MXR M80, EHX Micro Qtron, Boss CE-3
Mesa M9 Carbine, EBS Classic 450, Ampeg Micro-VR, 2 x tks 212, 1 x tks 112
Korg Pitchblack+, MXR M80, EHX Micro Qtron, Boss CE-3
- Poester
- VIP medlem
Säker på att du inte vill byta då???Lex skrev:Det är större än att äga en svart Thunderbird från början av 90-taletBullen skrev:Man får gratulera. Har själv inte upplevt det så vet inte hur det känns men det måste vara...övermäktigt
- Bassplaya
- VIP medlem
Lex skrev:Det är större än att äga en svart Thunderbird från början av 90-taletBullen skrev:Man får gratulera. Har själv inte upplevt det så vet inte hur det känns men det måste vara...övermäktigt

Stort grattis till Poester med familj.