Var uppe hos Albin på Moodysound idag för att få en A/B box modifierad med lysdioder.
Han berättade då att det i produktionsmodellen blir den modifiering med dold minipotentiometer inne i pedalen vi efterlyste. Detta så att man själv kan ställa önskat gainläge på OD-delen med hjälp av en skruvmejsel via ett litet hål i höljet. Detta gör pedalen mer personlig då man själv kan hitta sin "sweetspot" vilket enligt min uppfattning är helt lysande!
I övrigt var alla modifieringar och ändringar klara om jag förstod saken rätt.
If it ain't got groove it ain't got soul... Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
Efter lite extrajusteringar och beställning av tryckta kretskort så kommer leveranserna av pedalerna ut till er dagarna före månadsskiftet.
Så upp till två veckor till får ni tyvärr ge er till tåls.
Fast det tycker jag trors allt är rätt snabbt ändå...
anli skrev:Kanske är en affärshemlighet, men det skulle vara kul och få veta hur många som beställt!
Kan vi inte få dom numrerade? Lite exklusivt liksom!
Det är 11 eller möjligen 12 som beställt "på riktigt". Sen är det ett gäng till som jag tror kommer beställa när de sett/hört reaktionerna efter de första kommit ut.
Jag har bett Albin att numrera dem så det ska vara fixat!
Kretskorten kom några dagar för sent till Albin men han är i full gång att löda så om han bara kommer ihåg att andas lite frisk luft emellanåt så ska ändå de första kunna levereras under nästa vecka som sagts.
anli skrev:Kanske är en affärshemlighet, men det skulle vara kul och få veta hur många som beställt!
Kan vi inte få dom numrerade? Lite exklusivt liksom!
Det är 11 eller möjligen 12 som beställt "på riktigt". Sen är det ett gäng till som jag tror kommer beställa när de sett/hört reaktionerna efter de första kommit ut. Jag har bett Albin att numrera dem så det ska vara fixat!
Kretskorten kom några dagar för sent till Albin men han är i full gång att löda så om han bara kommer ihåg att andas lite frisk luft emellanåt så ska ändå de första kunna levereras under nästa vecka som sagts.
*edit* Nu är det 12 eller 13.
Sååå skönt att när profileringen är genomtänkt och detaljerna är rätt. Värmer en gammal reklamares yrkesådra.
Spector NS2, OLP MM3 (bussemoddad), Cort Action V, Scanbass bandlös (spelande renovering), Coronado IV (mest i delar nu), 2 kortskalingar från forumet