Just såna klumpar kan PB nog inte hjälpa till att krympa, men forskningen går ju framåt...200071 skrev:Nog för att det kändes som jag hade en klump i magen ett tag....bootsy skrev:Läste alldeles för snabbt och skumögt; trodde det stod gravid...BarbequeVillage skrev:Kul att höra att du inte är golvad!
Hej, här är jag...
- broder blues
- Medlem++
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
- GurraG
- Medlem++
Gött att du är tillbaka Peter!
When in doubt, LÄS PÅ! -Chriller
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
-
- Medlem++
Det har knappt märkts att du har varit borta en stund, hela forumet har ju kokat av Årnes-trådar på senaste tiden =)
Men skönt att du är tillbaks, för vad skulle PB vara utan Herr Årnes?
Jag vet inte vad jag skulle kunna hjälpa dig med, men om du skulle ha vägarna förbi Örebro, så får du höra av dig till oss i Närke-maffian, så får vi ta en fika/bira =)
Men skönt att du är tillbaks, för vad skulle PB vara utan Herr Årnes?
Jag vet inte vad jag skulle kunna hjälpa dig med, men om du skulle ha vägarna förbi Örebro, så får du höra av dig till oss i Närke-maffian, så får vi ta en fika/bira =)
Fender - Squier - Tobias - Gibson - Ampeg
- 200071
- Hedersmedlem
Fel av dig! PB tog bort min på tre dagar!broder blues skrev:Just såna klumpar kan PB nog inte hjälpa till att krympa, men forskningen går ju framåt...200071 skrev:Nog för att det kändes som jag hade en klump i magen ett tag....bootsy skrev:Läste alldeles för snabbt och skumögt; trodde det stod gravid...BarbequeVillage skrev:Kul att höra att du inte är golvad!
- broder blues
- Medlem++
Fast jag menade väl graviditeten
. I övrigt håller jag med dig.

Fender friend & resident bluespolis