Pratabas som iPhone-app?
- umax
- VIP medlem
- umax
- VIP medlem
Fast mitt PM-svar som jag gav med appen gick tydligen inte att öppna av mottagaren...umax skrev:Jaaaa! Mycket bra!!
Fender Jazz -72 | Fender Elite V Jazz | MusicMan StingRay -91 BL RW | Fender Jazz MIJ BL RW FL | Kontra | Cort-akke
TC PT|EBS MC|MXR M-82|VTDI|GKMB-500|2xMesaPH410|2xtks112
Svenska Populärmusikorkestern | Third Encore
TC PT|EBS MC|MXR M-82|VTDI|GKMB-500|2xMesaPH410|2xtks112
Svenska Populärmusikorkestern | Third Encore
- Dernebo
- Medlem
- Kontakt:
Funkar kanon med TouchBB här också... Gillas...
Men jag slår även ett slag för att vår käre Semborg tar några minuter och lägger in stöd för Tapatalk också...
Jag har ju köpt båda apparna, och den senare är ju klart bättre, även om TouchBB funkar riktigt bra ändå...
Men jag slår även ett slag för att vår käre Semborg tar några minuter och lägger in stöd för Tapatalk också...

Jag har ju köpt båda apparna, och den senare är ju klart bättre, även om TouchBB funkar riktigt bra ändå...

Yamaha BB2005,TRB 1005F Fretless, Maison Acoustic
EBS OctaBass, Dynaverb, Unichorus, MultiComp, BassIQ, Sansamp BDDI Prog,
Boss TU-15, Polytune Nano, EHX The Mole, PBDist
Ampeg SVT3 pro II + Hartke 410TP, 115XL
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
- basmartin
- Medlem+++
Hurra! Då ska jag bara skaffa en iPhone, så kontakter med människor IRL blir onödigt!
Martinus Olai Gothenburgiensis
https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;
Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;
Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dernebo
- Medlem
- Kontakt:
IRL? Jag förstår inte vad du menar. Visst användes den förkortningen för längesedan? Typ In Real Life eller nåt sånt. Tror det menades att man kunde träffas utan för den riktiga världen, alltså internet... Känns väldigt retro...basmartin skrev:Hurra! Då ska jag bara skaffa en iPhone, så kontakter med människor IRL blir onödigt!

- Jan Hellman
- VIP medlem
Ja det där är ju bara sååååå 90-tal.....Dernebo skrev:IRL? Jag förstår inte vad du menar. Visst användes den förkortningen för längesedan? Typ In Real Life eller nåt sånt. Tror det menades att man kunde träffas utan för den riktiga världen, alltså internet... Känns väldigt retro...basmartin skrev:Hurra! Då ska jag bara skaffa en iPhone, så kontakter med människor IRL blir onödigt!
//J

- fieldflower
- Hedersmedlem
Jo, numera heter det ju AFK (Away From Keyboard)...Hellboy skrev:Ja det där är ju bara sååååå 90-tal.....Dernebo skrev:IRL? Jag förstår inte vad du menar. Visst användes den förkortningen för längesedan? Typ In Real Life eller nåt sånt. Tror det menades att man kunde träffas utan för den riktiga världen, alltså internet... Känns väldigt retro...basmartin skrev:Hurra! Då ska jag bara skaffa en iPhone, så kontakter med människor IRL blir onödigt!
//J

Medlem i PB50+
- alexon
- Medlem++
För att skilja det från AFL (away from life).fieldflower skrev:Jo, numera heter det ju AFK (Away From Keyboard)...Hellboy skrev:Ja det där är ju bara sååååå 90-tal.....Dernebo skrev:IRL? Jag förstår inte vad du menar. Visst användes den förkortningen för längesedan? Typ In Real Life eller nåt sånt. Tror det menades att man kunde träffas utan för den riktiga världen, alltså internet... Känns väldigt retro...basmartin skrev:Hurra! Då ska jag bara skaffa en iPhone, så kontakter med människor IRL blir onödigt!
//J![]()
- Jan Hellman
- VIP medlem
Förr var det AFB (Away From Bass).alexon skrev:För att skilja det från AFL (away from life).fieldflower skrev:Jo, numera heter det ju AFK (Away From Keyboard)...Hellboy skrev:Ja det där är ju bara sååååå 90-tal.....Dernebo skrev:IRL? Jag förstår inte vad du menar. Visst användes den förkortningen för längesedan? Typ In Real Life eller nåt sånt. Tror det menades att man kunde träffas utan för den riktiga världen, alltså internet... Känns väldigt retro...basmartin skrev:Hurra! Då ska jag bara skaffa en iPhone, så kontakter med människor IRL blir onödigt!
//J![]()
//J
- Dernebo
- Medlem
- Kontakt:
- Dernebo
- Medlem
- Kontakt:
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- Dernebo
- Medlem
- Kontakt:
- Jan Hellman
- VIP medlem
- Dernebo
- Medlem
- Kontakt:
Bumpar upp denna till Semborg och frågar om det är nåt som är på gång med Tapatalk?
Hjälper gärna till om det skulle behövas, men det är ju rätt simpelt när man följer instruktionerna.
Tror det är rätt många som skulle gilla det.
Hjälper gärna till om det skulle behövas, men det är ju rätt simpelt när man följer instruktionerna.
Tror det är rätt många som skulle gilla det.
-
- Medlem+
- mackan
- Medlem+
- Peppar
- Medlem+
- Kontakt:
Hellboy skrev:Förr var det AFB (Away From Bass).alexon skrev:För att skilja det från AFL (away from life).fieldflower skrev:Jo, numera heter det ju AFK (Away From Keyboard)...Hellboy skrev:Ja det där är ju bara sååååå 90-tal.....Dernebo skrev:IRL? Jag förstår inte vad du menar. Visst användes den förkortningen för längesedan? Typ In Real Life eller nåt sånt. Tror det menades att man kunde träffas utan för den riktiga världen, alltså internet... Känns väldigt retro...basmartin skrev:Hurra! Då ska jag bara skaffa en iPhone, så kontakter med människor IRL blir onödigt!
//J![]()
//J
Borta från abborre?
Tripod skrev:Ha, vilken sjuk miljö för den musiken. Dödsmetall eller vad det är ute i granskogen.
Som en vän mö i folkdräkt som sjunger en vallvisa, placerad på en lastbilsparkering.
-
- Medlem+