Ok.
Men det är fortfarande en väldigt konstig placering av en pot.
Och SPECIELLT när ni har in/out på översta kortsidan som det ser ut, då vill man ju kunna smacka ihop en så´n här pedal tillsammans med nå´n annan, typ Q-tron, bassballs, subblaster, som också är möjliga att smacka ihop så det blir så tajt som möjligt mellan pedalerna.
Nåja.
Bara en synpunkt från en som använder pedaler, på pedalbord och tycker en del tillverkare inte verkar bry sig i att det ska vara lätt att placera på ett pedalbord också..
groovymoody µ[mju:]throne clone (Musitronics Mutron-clone)
- blackparkas
- Medlem++++
- groovyjr
- VIP medlem
Jo jag förstår vad du menar då även jag kört en hel del pedaler mellan varven men å andra sidan måste den ju sitta någonstans där det fungerar bra både utrymmesmässigt och funktionsmässigt. Är du sugen på en så kan vi säkert modda den eller alternativt lyfta poten, man skulle ju kunna sätta dit en micro pot också men då försvinner ju justeringsmöjligheten i viss mån.blackparkas skrev:Ok.
Och SPECIELLT när ni har in/out på översta kortsidan som det ser ut, då vill man ju kunna smacka ihop en så´n här pedal tillsammans med nå´n annan, typ Q-tron, bassballs, subblaster, som också är möjliga att smacka ihop så det blir så tajt som möjligt mellan pedalerna.
Nåja.
Bara en synpunkt från en som använder pedaler, på pedalbord och tycker en del tillverkare inte verkar bry sig i att det ska vara lätt att placera på ett pedalbord också..
If it ain't got groove it ain't got soul...
Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
- blackparkas
- Medlem++++
Har precis sålt min Q-tron och är förstås sugen, men kommer med största sannolikhet köpa en q-tron igen genom butiken senare, ville bara ge lite input.
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- groovyjr
- VIP medlem
- pnts
- Medlem
Recensionen av pedalen är kort och gott att jag har följande till salu: Micro Q-tron, Vintage DoctorQ, EBS WahOne. Den är mångsidig OCH poten på sidan har en poäng inte nämnd. Det går att styra den med foten förutsatt att pedalen sitter fast ordentlig på bordet.groovyjr skrev:Jo jag förstår vad du menar då även jag kört en hel del pedaler mellan varven men å andra sidan måste den ju sitta någonstans där det fungerar bra både utrymmesmässigt och funktionsmässigt. Är du sugen på en så kan vi säkert modda den eller alternativt lyfta poten, man skulle ju kunna sätta dit en micro pot också men då försvinner ju justeringsmöjligheten i viss mån.blackparkas skrev:Ok.
Nåja.
Pnts
- groovyjr
- VIP medlem
- pnts
- Medlem