Jan Brodin skrev:Är det här någon sorts välkomstråd till de nya kvinnliga medlemmarna på forumet? Det känns lite gubbsjukt tycker jag. Eller är det jag som tänker konstigt?
Hursomhelst hoppas jag att även kvinnliga basister kan känna att dom blir respekterade som människor och basister på detta forum.
Som kvinnlig del av forumet, lite rosa fluff har jag nog kastat omkring mig. Så... hmm gubbsjukt, njä inte direkt, mer ett friskhetstecken..*garvar*
Sen är det ju ett tecken på att karlar är lättroade sätt en skitsnygg brud på en bil, en bas, en traktor, eller släng på henne lite "supermanliga" väl valda kläder så behöver man liksom inte direkt oroa sig över att ni är uttråkade.
Hur osäker på sig själv är man om man tycker att det är hemskt karlarna kikar på figuren som håller i basen(bilen traktorn trädgårdsslangen)?
Snarare blir det nog oftast en kommentar om ev modellutseende, men wtf tilloch med jag kan få en bas att se stor ut, gäller ju bara att välja rätt bas....
Sen ska man ju inte sticka under stolen med att som tjej ser man ju kanske lite snyggt här och där också.. fast vi är kanske lite mindre uppenbara med det...
Skulle jag kasta ut en tråd med snygga basister så tror jag nog att den tråden inom loppet av 2 sekunder skulle handla om basen, eller förstärkaren, och ganska lite om figuren bakom.

Vilket kanske faller sig naturligt eftersom forumet befolkas av mest karlar (och pojkspolingar)
Hepp...
*******************************************************************************************************'
Fieldflowers groupie