Höjdpunkter Aggarp??
- BassiLow
- Medlem++
mycket riktigt, en TubeScreamer
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;
Revolver
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
-
- Kontot är inaktiverat
BassiLow skrev:Om nån från Aggarp-träffen fått med sej en Ibanez ToneLok TS7:a av misstag, skicka den till mej.
Den är Rolles och jag skulle haft med mej den hem för en basmodd. så snälla, skicka mej ett PM så jag kan få tag på den
Jasså den...den tog jag med mig hem igen...eftersom du kallade mig en del utvalda saker tyckte jag att jag kunde låta någon annan modda den istället...
- BassiLow
- Medlem++
OK sorry, my badRoland skrev:BassiLow skrev:Om nån från Aggarp-träffen fått med sej en Ibanez ToneLok TS7:a av misstag, skicka den till mej.
Den är Rolles och jag skulle haft med mej den hem för en basmodd. så snälla, skicka mej ett PM så jag kan få tag på den
Jasså den...den tog jag med mig hem igen...eftersom du kallade mig en del utvalda saker tyckte jag att jag kunde låta någon annan modda den istället...

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;
Revolver
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
- Klopper
- Hedersmedlem
Jo jag noterade detta!BB3000S skrev:3. När jag lirade på Marcus Unicorn och en snubbe i skinnjacka kommer fram och undrar om han får testa. Tittar upp och där står Jonas Hellborg!!![]()
Din

Funderade ett tag på om jag kom ihåg min HLR, men sen började du andas och nyllet gick från blålila till normalt barnskärtsfärgat!

BTW!
Har du fått snurr på 166:an?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

- BB3000S
- VIP medlem
Ja det var nära ögat där, tur att man har lite norrländskt lugn kvar ändå...Klopper skrev:Jo jag noterade detta!BB3000S skrev:3. När jag lirade på Marcus Unicorn och en snubbe i skinnjacka kommer fram och undrar om han får testa. Tittar upp och där står Jonas Hellborg!!![]()
Dinalltså!
Funderade ett tag på om jag kom ihåg min HLR, men sen började du andas och nyllet gick från blålila till normalt barnskärtsfärgat!![]()
BTW!
Har du fått snurr på 166:an?
Jotack, dbx'en funkar alldeles enormt bra! Fast nu säger Hellboy att jag måste sälja den.

*Tillägg* Ok, kanske inte exakt vad Hellboy sagt, men iaf tks tolkning av vad Hellboy sa. Jag bara lyssnar och försöker hänga med...
| BB1000| BB2000 | BB3000 | BB5000 |
| Stingray | Jazz | Precision | Cirrus |
| Aguilar db680 | Ampeg SVT-IIp | EBS HD350 |
| Bergantino AE410 | EBS ProLine 410 | Carvin 410+118 |
- Klopper
- Hedersmedlem
Vaffö då?BB3000S skrev: Jotack, dbx'en funkar alldeles enormt bra! Fast nu säger Hellboy att jag måste sälja den.Får se om nån är intresserad, den blinkar ju väldigt fint och har imponerande många rattar hursomhelst!!
*Tillägg* Ok, kanske inte exakt vad Hellboy sagt, men iaf tks tolkning av vad Hellboy sa. Jag bara lyssnar och försöker hänga med...
Den blinkar ju fint!

Va ska du ha förrn?
Inte för att jag har några stålar nu (blev en del soppa pengar i helgen), men det kan ju vara intressant att veta.
Kompressorer kan man tydligen inte ha för många av!

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.

- BB3000S
- VIP medlem
Får bla en MultiComp från MALA i nästa vecka och då kan det bli så att dbx'en inte kommer att användas mer än som julgransbelysning i riggen... Inga studioaspirationer har jag heller. Den är dock snygg iofs.Klopper skrev:Vaffö då?BB3000S skrev: Jotack, dbx'en funkar alldeles enormt bra! Fast nu säger Hellboy att jag måste sälja den.Får se om nån är intresserad, den blinkar ju väldigt fint och har imponerande många rattar hursomhelst!!
Den blinkar ju fint!![]()
Va ska du ha förrn?
Inte för att jag har några stålar nu (blev en del soppa pengar i helgen), men det kan ju vara intressant att veta.
Måste förstås se till att testa o jämföra mot EBS-pedalen. Ingen större fara om den blir kvar, men är det intressant för dig en vacker dag är 1.300:- summan som jag går +/- 0 på.
| BB1000| BB2000 | BB3000 | BB5000 |
- Klopper
- Hedersmedlem
OK!BB3000S skrev:Får bla en MultiComp från MALA i nästa vecka och då kan det bli så att dbx'en inte kommer att användas mer än som julgransbelysning i riggen... Inga studioaspirationer har jag heller. Den är dock snygg iofs.Klopper skrev:Vaffö då?BB3000S skrev: Jotack, dbx'en funkar alldeles enormt bra! Fast nu säger Hellboy att jag måste sälja den.Får se om nån är intresserad, den blinkar ju väldigt fint och har imponerande många rattar hursomhelst!!
Den blinkar ju fint!![]()
Va ska du ha förrn?
Måste förstås se till att testa o jämföra mot EBS-pedalen. Ingen större fara om den blir kvar, men är det intressant för dig en vacker dag är 1.300:- summan som jag går +/- 0 på.
Skall ta ett snack med malen i pluskan!

Återkommer!