groovyjr skrev:Haha, håller ett öga i backspegeln då
Men du får säga till om du har en stund över för en kaffe när du är nere.
Var repar du förresten?
Jo, jag vet vad du menar, är själv inne på att köpa båda de du har. Har du även testat Fat Sandwichen till bas?
Vi får styra upp en liten provspelning med fika! Vet inte vad området heter där vi repar men det ligger innan Rosengård om man kör från Amiralsgatan... Kan vägarna/områdena för dåligt, men det är inget fashionabelt kvarter!
Fat Sandwichen har jag inte testat och jag har som tur är inte mer plats på mitt pedalbord!
Hmm, låter ju nästan som det är i samma område som vi har lokalen...
Norra Grängesbergsgatan typ, troligen Annelunds Industrilokaler eller i Folkuniversitetets lokaler där vi är. Fast det finns ju ett gäng andra lokaler i samma område förstås. Beställde faktiskt en av varje härom dagen men fika absolut!
If it ain't got groove it ain't got soul... Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
groovyjr skrev:Hmm, låter ju nästan som det är i samma område som vi har lokalen...
Norra Grängesbergsgatan typ, troligen Annelunds Industrilokaler eller i Folkuniversitetets lokaler där vi är. Fast det finns ju ett gäng andra lokaler i samma område förstås. Beställde faktiskt en av varje härom dagen men fika absolut!
Precis så heter gatan ja!!!
Lokalen ligger ganska nära en park med ett Falafel-kiosk!
mikkejohansson skrev:Marcus: man bygger en hylla och har dem under den
Eller så köper man ett Pedaltrain eller en T-Rex ToneTrunk, och monterar sedan någon FuelTank-liknande strömförsörjningsgrunka undertill. Mycket praktiskt.
Platta pedalbord, såsom Stonecastles, tycker jag verkar mindre praktiska om de är stora, eftersom valfri strömförsörjning stjäl dyrbar pedalplats (är bordet litet, och pedalerna så få att man kan använda en one-spot blir läget givetvis ett annat). Men, ett alternativ även för stora platta bord är att skaffa något FuelTank-liknande. Sådana är åtminstone mindre än förgreningsdosor fulla med adaptrar.
kan inte komma på var man ska använda alla dessa pedaler?
för min del skulle det nog bli nån sorts överanvändande om jag hade dessa framför mig på golvet. skulle väl stå som nån jäkla ballerina och skutta fram på tå över hela jäkla pedalbordet, bara for att dom finns, liksom. äh, bättre att ha stämmare i combon och inget på golvet framför!