jag säger bara josef zackrisson
- silfver
- Medlem
jag säger bara josef zackrisson
fan va bra han är var och såg han igår med några andra i hudiksvall igår och jag visste att han var grym men fan vilket häng han hade och så jävla tajt GRYMT...sättet han spela på nä jag är helt såld på han nu...han är inte en tekniker som pepprar en halv miljard toner i en takt utan bara det han behövde för att få det snyggt och bra...wooten släng dig i väggen det är så man lirar bas
- Bastappe
- Medlem+
Re: jag säger bara josef zackrisson
Vem är Wooten? Och varför jämförs nästan alla andra basister med honom?silfver skrev:fan va bra han är var och såg han igår med några andra i hudiksvall igår och jag visste att han var grym men fan vilket häng han hade och så jävla tajt GRYMT...sättet han spela på nä jag är helt såld på han nu...han är inte en tekniker som pepprar en halv miljard toner i en takt utan bara det han behövde för att få det snyggt och bra...wooten släng dig i väggen det är så man lirar bas
Ibanez Musician 924, Höfner Kontra -62, Tokai Hard Puncher, FERNANDESBACKER, Fenderstrata -96 , Ibanez Musician 900, Status Empathy 6:a , Yamaha TRB 4P, Barbeque Village 5:a, Peavey Cirrus 4:a. Avbandad Status 4:a, Squier Jazz CV
- groovyjr
- VIP medlem
Josef Zackrisson är inte bara en grymt bra basist, han har släppt en soloplatta också som är helt lysande bra! Har du inte den så köp köp köp...
Han spelar inte bas där utan det gör en daniel bengtsson som också spelar hur bra som helst. Josef kör gitarr, sång och piano och han skriver snygga låtar med bra texter.
Annars kan man ju förutom med hovet höra honom på Newtone, the kooks och på vissa Eric Gadd plattor mfl.
Han spelar inte bas där utan det gör en daniel bengtsson som också spelar hur bra som helst. Josef kör gitarr, sång och piano och han skriver snygga låtar med bra texter.
Annars kan man ju förutom med hovet höra honom på Newtone, the kooks och på vissa Eric Gadd plattor mfl.

If it ain't got groove it ain't got soul...
Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
- silfver
- Medlem
- fieldflower
- Hedersmedlem
Re: jag säger bara josef zackrisson
Youtube är din vän...Bastappe skrev:Vem är Wooten? Och varför jämförs nästan alla andra basister med honom?silfver skrev:fan va bra han är var och såg han igår med några andra i hudiksvall igår och jag visste att han var grym men fan vilket häng han hade och så jävla tajt GRYMT...sättet han spela på nä jag är helt såld på han nu...han är inte en tekniker som pepprar en halv miljard toner i en takt utan bara det han behövde för att få det snyggt och bra...wooten släng dig i väggen det är så man lirar bas
Sök på "Victor Wooten" så har du ett par timmars basnörderi framför dig.
Medlem i PB50+
- Fogerty
- Medlem
Det finns en biffig lärare på min gammla skola som heter thomas zakrisson 

http://www.youtube.com/watch?v=7LWEHMGarVY" onclick="window.open(this.href);return false;
- mikkejohansson
- Medlem++
- silfver
- Medlem
- durito
- VIP medlem
- silfver
- Medlem