Idag satt jag intet ont anande på verandan och drack förmiddagskaffe. Då dyker en gammal vän och trumslagare upp med sin dotter. Trevligt tänkte jag då vi började prata gamla minnen och kommande projekt. Barnen lekte och solen sken.
Se'n kom Kungliga Postverkets gula bil med min Zoom B2.1u som jag trånat efter en tid och helt plötsligt kändes det som en belastning att ha besök.
När de äntligen åkte och jag kunde börja packa upp min nya leksak så kommer hustrun på att det vore trevligt att äta lite thaimat så här mitt i veckan. Ja! Ja! Ja! ropade barnen och så var man tvungen att ge sig av för att tillbringa tid med familjen. När man har semester och allt!
Nu, efter en hel dags socialt umgänge, sitter jag här och gnäller istället för att leka. Ändring får det bli! Nu ska här parameterbläddras! Godkväll!
Asocial? Jag?
- BBQV
- Forumvärd
- calif de funk
- VIP medlem
- JMP
- Medlem+
-
- Medlem
Hehe, jag gjorde en grej av att hämta ut (zoom)paketet! Cyklade med yngste sonen, vilket gav cred hos frun samt nöjd son = tid för mig att testspela en lång stund. =)
Spector NS2, OLP MM3 (bussemoddad), Cort Action V, Scanbass bandlös (spelande renovering), Coronado IV (mest i delar nu), 2 kortskalingar från forumet
- BBQV
- Forumvärd
-
- Medlem
Vad tycker du om B2.1:an då? Jag är ingen fena på det här med pedaler men gillar det jag hör ur maskinen. Ska skruva mig igenom ljuden med bandlöst/bandad och aktiv/passiv - och skriva upp vad jag kommer fram till! Jobbigt när man rattar in inställningar som lät bra nyss fast med annan bas...
Spector NS2, OLP MM3 (bussemoddad), Cort Action V, Scanbass bandlös (spelande renovering), Coronado IV (mest i delar nu), 2 kortskalingar från forumet
- BBQV
- Forumvärd