Min PitchBlack är inlämnad till Förstärkardoktorn, pga knas. Den hinner NOG inte bli klar.
Nån slant eller en kaffe med bulle kan nog ordnas...

Beställde nyligen en Pitchblack från Thomann som skickades igår, men frågan är om den hinner komma till onsdag. Om den gör det kan du få ta oskulden på den.whatawaste skrev:Nästa vecka...Ons - Fredag.
Min PitchBlack är inlämnad till Förstärkardoktorn, pga knas. Den hinner NOG inte bli klar.
Nån slant eller en kaffe med bulle kan nog ordnas...
Vore grymt schysst. Vi kan höras i början av veckan, så får vi se vilka som är snabbast. Thomann el. MB. Den har legat hos dem i drygt en vecka nu, och jag skulle ev. få den utbytt.....men de var slut.Poncho skrev:
Beställde nyligen en Pitchblack från Thomann som skickades igår, men frågan är om den hinner komma till onsdag. Om den gör det kan du få ta oskulden på den.
whatawaste skrev:Då snor jag din Iceman samtidigt och trashar den lite till....Roland skrev:Hinner inte Poncho få hem sin så får du låna min...den funkar och allt![]()
Återkommer om det behövs ! TACK !
Fy fanken ! Det låter trist...men ska man relica den naturligt så måste ju skadorna också ske naturligt. Kraftig smäll ? Skador el. bara bucklor ?Roland skrev:whatawaste skrev:Då snor jag din Iceman samtidigt och trashar den lite till....Roland skrev:Hinner inte Poncho få hem sin så får du låna min...den funkar och allt![]()
Du kommer ha svårt att hålla mitt rock-tempo bara. I tisdags var den med mig i en bilkrasch...den börjar bli sliten nu
Jag köpte bilen på måndagen och totaltrashade den på tisdagmorgon...personbästa...jag klarade mig bra men bilen och ett antal unggranar kommer inte att uppleva morgondagen.whatawaste skrev:Fy fanken ! Det låter trist...men ska man relica den naturligt så måste ju skadorna också ske naturligt. Kraftig smäll ? Skador el. bara bucklor ?Roland skrev:whatawaste skrev:Då snor jag din Iceman samtidigt och trashar den lite till....Roland skrev:Hinner inte Poncho få hem sin så får du låna min...den funkar och allt![]()
Du kommer ha svårt att hålla mitt rock-tempo bara. I tisdags var den med mig i en bilkrasch...den börjar bli sliten nu
Ska man skratta eller gråta ?Roland skrev:Jag köpte bilen på måndagen och totaltrashade den på tisdagmorgon...personbästa...jag klarade mig bra men bilen och ett antal unggranar kommer inte att uppleva morgondagen.whatawaste skrev:Fy fanken ! Det låter trist...men ska man relica den naturligt så måste ju skadorna också ske naturligt. Kraftig smäll ? Skador el. bara bucklor ?Roland skrev:whatawaste skrev:Då snor jag din Iceman samtidigt och trashar den lite till....Roland skrev:Hinner inte Poncho få hem sin så får du låna min...den funkar och allt![]()
Med tanke på att jag bara anmälde trafikförsäkring, och motiverade bilbärgningstillägget på 200 kronor som onödigt och sedan kraschar 20 mil hemifrån och därmed förlorade pengarna jag lagt på bilen, kostnaden för bärgning, resa till och från några gånger för att ordna med det lokala skrotbolaget...så kan jag gråta medans ni andra garvar åt idioten...känns nästan som jag förtjänar det...whatawaste skrev:Ska man skratta eller gråta ?Roland skrev:Jag köpte bilen på måndagen och totaltrashade den på tisdagmorgon...personbästa...jag klarade mig bra men bilen och ett antal unggranar kommer inte att uppleva morgondagen.whatawaste skrev:Fy fanken ! Det låter trist...men ska man relica den naturligt så måste ju skadorna också ske naturligt. Kraftig smäll ? Skador el. bara bucklor ?Roland skrev:whatawaste skrev:Då snor jag din Iceman samtidigt och trashar den lite till....Roland skrev:Hinner inte Poncho få hem sin så får du låna min...den funkar och allt![]()
Du kommer ha svårt att hålla mitt rock-tempo bara. I tisdags var den med mig i en bilkrasch...den börjar bli sliten nu![]()
Måste erkänna att jagRoland skrev:Med tanke på att jag bara anmälde trafikförsäkring, och motiverade bilbärgningstillägget på 200 kronor som onödigt och sedan kraschar 20 mil hemifrån och därmed förlorade pengarna jag lagt på bilen, kostnaden för bärgning, resa till och från några gånger för att ordna med det lokala skrotbolaget...så kan jag gråta medans ni andra garvar åt idioten...känns nästan som jag förtjänar det...whatawaste skrev:Ska man skratta eller gråta ?Roland skrev:Jag köpte bilen på måndagen och totaltrashade den på tisdagmorgon...personbästa...jag klarade mig bra men bilen och ett antal unggranar kommer inte att uppleva morgondagen.whatawaste skrev:Fy fanken ! Det låter trist...men ska man relica den naturligt så måste ju skadorna också ske naturligt. Kraftig smäll ? Skador el. bara bucklor ?Roland skrev:whatawaste skrev:Då snor jag din Iceman samtidigt och trashar den lite till....Roland skrev:Hinner inte Poncho få hem sin så får du låna min...den funkar och allt![]()
Du kommer ha svårt att hålla mitt rock-tempo bara. I tisdags var den med mig i en bilkrasch...den börjar bli sliten nu![]()
Jag väljer nog att gråta med dig i stället...Roland skrev:Med tanke på att jag bara anmälde trafikförsäkring, och motiverade bilbärgningstillägget på 200 kronor som onödigt och sedan kraschar 20 mil hemifrån och därmed förlorade pengarna jag lagt på bilen, kostnaden för bärgning, resa till och från några gånger för att ordna med det lokala skrotbolaget...så kan jag gråta medans ni andra garvar åt idioten...känns nästan som jag förtjänar det...whatawaste skrev:Ska man skratta eller gråta ?Roland skrev:Jag köpte bilen på måndagen och totaltrashade den på tisdagmorgon...personbästa...jag klarade mig bra men bilen och ett antal unggranar kommer inte att uppleva morgondagen.whatawaste skrev:Fy fanken ! Det låter trist...men ska man relica den naturligt så måste ju skadorna också ske naturligt. Kraftig smäll ? Skador el. bara bucklor ?Roland skrev:whatawaste skrev:Då snor jag din Iceman samtidigt och trashar den lite till....Roland skrev:Hinner inte Poncho få hem sin så får du låna min...den funkar och allt![]()
Nemas problemas. Skicka mig ett PM i början av veckan.whatawaste skrev:Vore grymt schysst. Vi kan höras i början av veckan, så får vi se vilka som är snabbast. Thomann el. MB. Den har legat hos dem i drygt en vecka nu, och jag skulle ev. få den utbytt.....men de var slut.Poncho skrev:
Beställde nyligen en Pitchblack från Thomann som skickades igår, men frågan är om den hinner komma till onsdag. Om den gör det kan du få ta oskulden på den.![]()
Tack !
Poncho skrev:Nemas problemas. Skicka mig ett PM i början av veckan.whatawaste skrev:Vore grymt schysst. Vi kan höras i början av veckan, så får vi se vilka som är snabbast. Thomann el. MB. Den har legat hos dem i drygt en vecka nu, och jag skulle ev. få den utbytt.....men de var slut.Poncho skrev:
Beställde nyligen en Pitchblack från Thomann som skickades igår, men frågan är om den hinner komma till onsdag. Om den gör det kan du få ta oskulden på den.![]()
Tack !
Läskigt. Har själv krashat ett antal bilar genom åren. Men du såg ju i alla fall hel ut idag.Roland skrev: Jag köpte bilen på måndagen och totaltrashade den på tisdagmorgon...personbästa...jag klarade mig bra men bilen och ett antal unggranar kommer inte att uppleva morgondagen.
Jorå, jag klarade mig utmärkt...segt virke i gamla förorts-kids...Poncho skrev:Läskigt. Har själv krashat ett antal bilar genom åren. Men du såg ju i alla fall hel ut idag.Roland skrev: Jag köpte bilen på måndagen och totaltrashade den på tisdagmorgon...personbästa...jag klarade mig bra men bilen och ett antal unggranar kommer inte att uppleva morgondagen.