Har lagt ut den på Blocket, men inget napp än. Satte nog en lite saftig prislapp, och jag orkar inte fixa till det. Gör en liten trevare här också.
En fin och trevlig Volvo 740 säljes eller bytes mot något roligt i basväg. Sen jag köpte ny bil så står den bara, och det är ju lite synd. Har ingen användning av den längre, annars skulle jag nästan behållt den som andrabil. Kom med ett bud eller ett (seriöst) bytesförslag så får vi se vart vi hamnar
Jag tyckte heller inte att priset var speciellt högt. Inte med tanke på att skatten är betald. Bara det går på ett par tusen. Kanske skulle ställa av den istället? Efter snart en vecka har inte en kotte hört av sig.
Roborock: Ta det inte så allvarligt Men känner du till nån som faktiskt lyckats sälja sin bil via PB?
Punkster skrev:Jag tyckte heller inte att priset var speciellt högt. Inte med tanke på att skatten är betald. Bara det går på ett par tusen. Kanske skulle ställa av den istället? Efter snart en vecka har inte en kotte hört av sig.
Roborock: Ta det inte så allvarligt Men känner du till nån som faktiskt lyckats sälja sin bil via PB?
hehe, nä jag tog det inte allvarligt alls så det är lungt
Kommer faktiskt en kille om kollar på den om en stund. Kruxet är bara att regbeviset (del 2 som man behöver för att byta ägare) ligger hemma hos päronen, eftersom morsan står som ägare på bilen. Märkte det förut. Hoppas han litar på mig tillräckligt mycket