Då min lilla hint inte processats i den Årneska mainframe:en ännu så slänger jag ut frågan!
Är framförallt Peter sugen och tillgänglig och finns det fler intresserade?
Edit:
Peter är sugen på lite dryckjom, så på hans förslag dag ändrad till torsdag 4/12.
Senast redigerad av Klopper den tis 25 nov 2008, 22:49, redigerad totalt 2 gång.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
TDHP skrev:Hade varit najs, lite långt att åka bara!
Återkommer till sommarn!
Spänn fast snöslungan framför bilen och hopp i väg!
Startar du idag hinner du fram i tid!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
200071 skrev:Hade hemskt gärna varit på, men just den dagen/kvällen har jag faktiskt tackat ja till en julfest.
Kom med förslag på annan dag vet jag!
Veckan består ju av fler dagar!
Ingen Årnes, ingen Årnespilsner!
200071 skrev:Hade hemskt gärna varit på, men just den dagen/kvällen har jag faktiskt tackat ja till en julfest.
Kom med förslag på annan dag vet jag!
Veckan består ju av fler dagar!
Ingen Årnes, ingen Årnespilsner!
tisdag eller torsdag? Helst det senare!
Årlajt!
Torsdag it is!
fieldflower skrev:Kul!
Ska vi säga lilla krogen på torget i Kungsängen?
Ta du X-fytusan till Sveriges pärla eller så och sug på valfritt i Kungsängen!
Årnes = Göteborg det vet ju varenda PB:are!
JAg skall se hur det blir. Jag repar på torsdagen men jag skall se om vi kan flytta repet. Vill ju inte missa ett tillfälle att räffa dessa fina människor
It doesn't matter if it's not broken...I can fix it.
basmartin skrev:Det blir la gött. Paddington, e d gött?
Det är la som lite brittiskt stuk om jag minns rätt. Frågan är hur utbudet av belgare är bara. Men det kanske ni som vet vad ni ska leta efter hittar här?
När jag sansat mig lite så insåg jag att min girlfriend fyller år den dan.
Om hon inte tänker hitta på nåt hyss just den dagen (vi ska ändå på
middag med bluesbandet o resp den helgen så d blir ev samkörning)
så kommer jag te Paddington.
EDIT: Chriller kommer att gilla Paddington för dom har mest riktig öl.
Dvs rätt ont om belgiska.
Brittiskt stuk var visst en överdrift om man kollar "drinklistan". Men de har ju Spitfire, så jag är helnöjd. Hoppas på halvliterflaskorna, i så fall är det ju facila priser ju.
Strongbow [48kr]
Erdinger [48kr]
Kilkenny [48kr]
Staropramen (light and dark) [48kr]
Nik's [48kr]
Falcon [44kr]
Hof [41kr]
Guinness [48kr] Spitfire [48kr]
Boddingtons [48kr]
Stor stark [38kr]
Wine [44 a glass, 176kr a bottle]
Chriller skrev:Brittiskt stuk var visst en överdrift om man kollar "drinklistan". Men de har ju Spitfire, så jag är helnöjd. Hoppas på halvliterflaskorna, i så fall är det ju facila priser ju.
Strongbow [48kr]
Erdinger [48kr]
Kilkenny [48kr]
Staropramen (light and dark) [48kr]
Nik's [48kr]
Falcon [44kr]
Hof [41kr]
Guinness [48kr] Spitfire [48kr]
Boddingtons [48kr]
Stor stark [38kr]
Wine [44 a glass, 176kr a bottle]
Mmmmmm!
Då skall vi bara få dit Kaluffs på burk, Makaken, PW mfl så är kvällen kirrad!
Samuel V skrev:Varför kan ni inte ta det t.ex. den 5:e? Så hinner jag komma ner...
Börja traska bums så hinner du!
Skämt åsido, Årnes uttryckte ett önskemål om dag och så blev det!
Sorry!