Kontrastärkare - GK - Köpes!!
-
- Medlem
Kontrastärkare - GK - Köpes!!
Letar efter en GK till kontrabas till ett bra pris!
Hör av er!
Hör av er!
Med vänlig hälsning - Magnus Nilsson
- fredrikr
- Medlem+
- Kontakt:
-
- Medlem
- Geddan
- VIP medlem
Alla ser om du postar en tråd.Kontramange skrev:Varför stör det er? Jag försöker bara göra så många som möjligt ser min annons då jag vill köpa en stärkare så fort som möjligt!
Posta den flera ggr gör inte att du hittar fler förstärkare.
Däremot att folk blir irriterade.
Ett tips från coachen.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Mike
- The Transporter
Därför att vi försöker att hålla det strukturerat och fint på forumet.Kontramange skrev:Varför stör det er? Jag försöker bara göra så många som möjligt ser min annons då jag vill köpa en stärkare så fort som möjligt!

Kontentan av korspostande blir bara sura miner och hårda ord.
Ingen tjänar på det. Allra minst DU som vill köpa.

*EDIT Dubbel-Tips
TVR!
Because Porsche are for girls.
Because Porsche are for girls.
- fredrikr
- Medlem+
- Kontakt:
Därför att det blir stökigt på forumet då. Det finns en kategori som är till för köpes-annonser just av den anledningen.Kontramange skrev:Varför stör det er? Jag försöker bara göra så många som möjligt ser min annons då jag vill köpa en stärkare så fort som möjligt!
När man utforskar forumet via: Nya inlägg sedan ditt senaste besök så kommer din tråd upp fyra gånger.
-
- Medlem
men herregud. Ni måste skämta? Hur orkar ni lägga ner tid att störa er på att jag la in min annons i tre olika forum? Ni är bara bittra över ni inte får spela på stora scener med stora artister, och istället ägnar ni all tid åt att prata om meningslösa saker på detta forum.
Med vänlig hälsning - Magnus Nilsson
- fredrikr
- Medlem+
- Kontakt:
Haha, välkommen till forumet.Kontramange skrev:men herregud. Ni måste skämta? Hur orkar ni lägga ner tid att störa er på att jag la in min annons i tre olika forum? Ni är bara bittra över ni inte får spela på stora scener med stora artister, och istället ägnar ni all tid åt att prata om meningslösa saker på detta forum.
Om du är den jag tror så har vi föresten träffats i verkligheten när vi spelade samma kväll på Mosebacke. Du spelar med Fast Forwards?
- hosse
- Medlem+++
hahahahahaKontramange skrev:men herregud. Ni måste skämta? Hur orkar ni lägga ner tid att störa er på att jag la in min annons i tre olika forum? Ni är bara bittra över ni inte får spela på stora scener med stora artister, och istället ägnar ni all tid åt att prata om meningslösa saker på detta forum.

känsla för humor iallafall!

www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
-
- Medlem+++
Ja men men då är din post 4 ggr så onödig som alla andras!Kontramange skrev:men herregud. Ni måste skämta? Hur orkar ni lägga ner tid att störa er på att jag la in min annons i tre olika forum? Ni är bara bittra över ni inte får spela på stora scener med stora artister, och istället ägnar ni all tid åt att prata om meningslösa saker på detta forum.
Som sagt så räcker det med EN annons för att alla ska se den. Du råkar inte känna en gitarrist som heter Marcusss?
-
- VIP medlem
Nej, Magnus är trummis.....Samuel V skrev: Ja men men då är din post 4 ggr så onödig som alla andras!
Som sagt så räcker det med EN annons för att alla ska se den. Du råkar inte känna en gitarrist som heter Marcusss?
http://hem.passagen.se/tinnitus_thn/band.htm

-
- Medlem+
Hahahaha xD
Vilken kille ^^
Vilken kille ^^
Fender Jazz Bass American Standard (2008) | Fender Mustang CIJ |Ibanez SRX 500 | Gallien-Krueger 1001RB | GK 410 & 115 | Fender Bassman 50w '68 | Fender Bassman 212 '68 |
Karma Tree är bandet.
Karma Tree är bandet.
- mikkejohansson
- Medlem++
- Liten
- Hedersmedlem