Såg denna på blocket nu.
http://www.blocket.se/vi/20596343.htm?ca=15_s
Har mailat och frågat vad det är för prylar i toppen.
Rigg + epi TB på Blocket
- John_D
- Medlem++
Rigg + epi TB på Blocket
It doesn't matter if it's not broken...I can fix it.
-
- Medlem++
Vad för prylar i toppen? Är ju:
"Ett EBS försteg och ett Trace Elliot slutsteg i ett hardcase."
Transistor borde det väl vara, om det är det du menar. Kanske nått rör i slutsteget, men jag vet inte.
"Ett EBS försteg och ett Trace Elliot slutsteg i ett hardcase."
Transistor borde det väl vara, om det är det du menar. Kanske nått rör i slutsteget, men jag vet inte.
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
- John_D
- Medlem++
-
- Medlem++
Såklart.. Att jag inte tänkte på det. En bild hade ju onekligen vart trevlig!John_D skrev:Jag menar vad för EBS försteg och vad för Trace slutsteg det är i "toppen" Lite otydlig i inlägget innan kanske.
Jag antar att EBS steget är EBS 1 men sen så undrar man ju oxå vad det är för slutsteg kraftmässigt och sånt.
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
- John_D
- Medlem++
Ja precis. Vi får se om han svarar. har inte hört något än...Fan att ha 2 410:or hade inte vart fel.. har ju just nu bara 1 410a och en 210:a dock så skramlar 210:an så jag använder ju inte den...hade vart kul med en något större rigg *L* Men samtidigt så hade det ju inte vart fel med en 115 heller *S*
It doesn't matter if it's not broken...I can fix it.