Det här tycker jag är en våldsamt bra bassist.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AzHNC9-t-eo[/youtube]
Dave LaRue
- archisland
- Medlem+
- Kontakt:
Grymt bra!
Är det inte han som spelar med John Petrucci på G3?

Spelar på Yamaha|Darkglass|Line6|EBS|Rotosound|
Spelar bas i Six Feet Deeper
Lyssna här på Spotify YouTube
Spelar bas i Six Feet Deeper
Lyssna här på Spotify YouTube
- MatsD
- Medlem++
Satt faktiskt och kollade på honom häromdagen och så att det var väldigt lite skrivet om honom här. Fast det kanske beror på att han bara är jävligt bra och mångsidig men inte sticker ut så mycket. Men lira kan han ju som det där demoklippet av Korg-dosan visar. För typ 15-20 år sen gjorde han en rätt bra instruktionsvideo också som finns återutgiven på DVD.
/Mats D
/Mats D
- mangan
- Medlem+
- maxoges
- Medlem++
Jag har DVDn rippadMatsD skrev:Satt faktiskt och kollade på honom häromdagen och så att det var väldigt lite skrivet om honom här. Fast det kanske beror på att han bara är jävligt bra och mångsidig men inte sticker ut så mycket. Men lira kan han ju som det där demoklippet av Korg-dosan visar. För typ 15-20 år sen gjorde han en rätt bra instruktionsvideo också som finns återutgiven på DVD.
/Mats D

- Mel B
- Nykomling
Viktigt vetande (jag mötte Lassie): -Jag köpte min nuvarande bas, en "Tobias Signature Bas", från hans företag Bass Central i Florida. Man kunde i allafall förut köpa justa begagnade "snyggbasar" där. Han har den tydligen tillsammans med en annan bassnubbe.
...so, you´ve got an instrument.., but does it have to be miced?