När vårsolen kommer tittar alla vackra flickor fram men undrar ändå om inte detta är den vackraste juvelen av dem alla.
Basmagnus m.fl som suktat efter senaste V4 till salu på forumet: röva genast hem henne från danskarna och till PB-lägret!
Ja vissa påstår att det inte spelar någon roll vilken man väljer av git o bas-versionerna men de gånger jag spelat på dessa båda modeller måste jag säga att V4b låter bra mycket bättre. Varken renare eller högre(starkare) men bara bättre helt enkelt i mina öron.
41HZ skrev:Ja vissa påstår att det inte spelar någon roll vilken man väljer av git o bas-versionerna men de gånger jag spelat på dessa båda modeller måste jag säga att V4b låter bra mycket bättre. Varken renare eller högre(starkare) men bara bättre helt enkelt i mina öron.
Lite trösterikt att höra att V4b är BÄTTRE så att man går miste om MINDRE i det här fallet.
Kultivator skrev:Total OT: Schysst med Magma-loggan i avataren, motorman! Kul att det finns fler här som gillar dem.
Magma är fantastiska!
Inget basljud jag normalt skulle gilla men det är något visst med det där motsträviga 70-tals transistor knorret som gör att basisten måste ta i mer lixom och då blir proggen/jazzen hårdare och bättre.
motorman skrev:När vårsolen kommer tittar alla vackra flickor fram men undrar ändå om inte detta är den vackraste juvelen av dem alla.
Basmagnus m.fl som suktat efter senaste V4 till salu på forumet: röva genast hem henne från danskarna och till PB-lägret!