EBAY: Epi Les Paul Bass 2500kr.

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
knedy
VIP medlem

EBAY: Epi Les Paul Bass 2500kr.

Inlägg av knedy »

http://cgi.ebay.co.uk/Epiphone-Les-Paul ... 240%3A1318

Om säljaren skickar till Sverige är det ju ett bra pris. :tummenupp:
Officiell stormästare i EB-orden
Kultivator
Medlem++

Inlägg av Kultivator »

Jepp. Kan inte bestämma mig för vilken som är snyggast, den här svarta eller den i cherryburst som MikeO har.
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
Användarvisningsbild
knedy
VIP medlem

Inlägg av knedy »

Kultivator skrev:Jepp. Kan inte bestämma mig för vilken som är snyggast, den här svarta eller den i cherryburst som MikeO har.
Den svarta helt klart, så maila iväg och kolla om han skickar till sverige och köp!! :tummenupp:
Officiell stormästare i EB-orden
Användarvisningsbild
Richard
Medlem+

Inlägg av Richard »

Snygg bas det där faktiskt. Skulle säkert kunna bli ännu snyggare med lite enklare kosmetiska modifikationer också, andra rattar, kanske ett customtillverkat plektrumskydd osv.. men den är ju riktigt snygg som den är ändå :P

Vad är det egentligen för typ av mikrofoner på den där? Är det ungefär samma som på Gibsonvarianten? Samma storlek som gitarrhumbuckers?
Kultivator
Medlem++

Inlägg av Kultivator »

knedy skrev:
Kultivator skrev:Jepp. Kan inte bestämma mig för vilken som är snyggast, den här svarta eller den i cherryburst som MikeO har.
Den svarta helt klart, så maila iväg och kolla om han skickar till sverige och köp!! :tummenupp:
Har jag inte råd med! :|
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
Användarvisningsbild
Danne
VIP medlem

Inlägg av Danne »

Richard skrev:Snygg bas det där faktiskt. Skulle säkert kunna bli ännu snyggare med lite enklare kosmetiska modifikationer också, andra rattar, kanske ett customtillverkat plektrumskydd osv.. men den är ju riktigt snygg som den är ändå :P

Vad är det egentligen för typ av mikrofoner på den där? Är det ungefär samma som på Gibsonvarianten? Samma storlek som gitarrhumbuckers?
Samma storlek som Gibsonvarianten men lite klenare. Gitarrhumbuckerstorlek ja.
Skriv svar